برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

بسته پیشنهادی فیلم برای روز پدر

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
بسته پیشنهادی فیلم برای روز پدر

آخرین خبر/ روز پدر فرصت خوبی برای تماشای دورهمی فیلم‌‌های پراحساس و جذاب با مضامین خانوادگی است. فیلم‌‌هایی که یک پدر محوریت اصلی داستان را به‌‌عهده دارد. یک پدر با فداکاری‌‌های فراوان که قهرمان زندگی خانواده‌‌اش است. به‌‌این مناسبت یک بسته جذاب و متنوع برای‌‌تان آماده کرده‌‌ایم. ببینید و لذت ببرید.

پدرانه اکشن| «مبارزه یک پدر»

یک بوکسور حرفه‌‌ای به‌‌خاطر اعتیاد، زندگی خانوادگی‌‌اش را به فنا می‌‌دهد و مدتی بعد فرصت این‌‌را پیدا می‌‌کند تا با رقیب دیرینه خود رودررو شود. مبارزه‌‌ای که یک نبرد ساده نیست؛ بلکه مسابقه‌‌ای است برای احیای زندگی مشترک، زندگی حرفه‌‌ای و از همه مهم‌‌تر پیدا کردن یک نقش مهم به‌‌نام پدر بودن. این درام اکشن را از لینک زیر تماشا کنید.

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

کمدی پدرانه| «پدرانه»

یک قصه تمام «پدر دختری» با لبخند و احساس فراوان. قصه پدری که همسرش را از دست داده و می‌‌خواهد دخترش را خودش بزرگ کند. برای همین باید وارد یک جنگ نابرابر با شرایط سخت زندگی شود. اما تسلیم بشو نیست. اگر این خلاصه داستان توجه شما را جلب کرده آماده تماشای یک اثر پراحساس و عاشقانه باشید. این فیلم را با پدرتان ببینید تا لذت ببرید.

>>> تماشای فیلم با دوبله فارسی

ملودرام پدرانه| پدر

یک تراژدی هوشمندانه درباره پدری که آلزایمر دارد و دخترش از او نگهداری می‌‌کند. این فیلم را باید با حوصله تماشا کرد و در داستانش غرق شد. هرچند برای روزهای عید و شادی شاید انتخاب خوبی نباشد.

>>> تماشای فیلم با دوبله فارسی

تقدیم به بابابزرگ‌‌ها| جنگ با پدربزرگ

پدربزرگی تنها شده و برای همین دخترش او را به خانه خودش می‌‌آورد. اما اتاق‌‌های خانه کم است و پدربزرگ ناچار است در اتاق نوه خانواده زندگی کند. نوه‌‌ای که این اتفاق خوشایندش نیست و تصمیم می‌‌گیرد وارد یک جنگ بامزه با پدربزرگی شود که نقشش را اسطوره سینما یعنی رابرت دنیرو بازی می‌‌کند. یک فیلم حال خوب‌‌کن و بامزه. 

>>> تماشای فیلم با دوبله فارسی

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره