نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«جنگ ستارگان: بد بچ» سالم و سرگرم‌کننده برای نوجوانان

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«جنگ ستارگان: بد بچ» سالم و سرگرم‌کننده برای نوجوانان

آخرین خبر/ روزی که در دهه هفتاد میلادی جرج لوکاس، اولین فیلم از سری «جنگ ستارگان» را ساخت فکر نمی‌کند دنیایی که او مبتنی بر آئین سلحشوری، وفاداری و مبارزه با تاریکی ساخته چنین فراگیر شود که ارزش کل برند فرنچایزش (تمام مجموعه آثار سینمایی، سریالی، کتاب، شهربازی، تی‌شرت و...) به عدد باورنکردنی 70 میلیارد دلار برسد. جرج لوکاس می‌خواست یک اثر حماسی را در دنیای فانتزی و کهکشانی دور بسازد. بعد از چندین نسخه سینمایی و سریالی، اولین انیمیشین سریالی این مجموعه هم اخیراً به فصل دوم رسید. سریالی که می‌تواند عاری از خشونت و خون‌ریزی است و می‌تواند محصولی سرگرم‌کننده و سالم برای نوجوانان 12 تا 17 سال باشد. خبر خوب این‌که «جنگ ستارگان: بد بچ» برای اولین بار در ایران با دوبله اختصاصی عرضه شده است. (تماشای سریال با دوبله اختصاصی)

داستانش از چه قراره؟

همان‌طور که به‌احتمال زیاد می‌دانید مجموعه‌های سریالی جنگ ستارگان ارتباط داستانی به هم ندارند و صرفاً مضامین و حال و هوای‌شان مشابه است. داستان سریال پویانمایی «جنگ ستارگان: بد بچ» هم که توسط کمپانی دیزنی پخش شده در کهکشانی دور و زمانی نامشخص می‌گذرد. ماجرا از این قرار است که یک گروه سرباز فضایی نخبه و جهش یافته با مهارت‌های مختلف می‌خواهند ارتشی باشند برای برقراری عدالت. انیمیت یا حرکت در سریال در سطح آثار سینمایی درجه یک نیست اما از سریال‌های انیمیشینی بهتر است. همان شوخی‌های همیشگی دنیای جنگ ستارگان و همان فانتزی مِلو در این سریال هم وجود دارد. هضم مختصات داستانی سریال برای بچه‌ها کمی دشوار است اما برای نوجوانان جذاب خواهد بود.

>>> تماشای سریال با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:




.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar