نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

دختری که مدام از مرگ باز می‌گردد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
دختری که مدام از مرگ باز می‌گردد

آخرین خبر/ ایده گریز از مرگ، بازگشت از مرگ یا مقابله با مرگ یکی از فانتزی‌های ذهنی بسیاری از ماست. اگر بدانیم تقدیر ما چه‌طور است و مرگ چه برنامه‌ای برای ما دارد می‌توانیم با آن مقابله کنیم. فرآیندی که در درام روان‌شناسی و چهارقسمتی «زندگی پس از زندگی» به زیبایی تصویر کشیده شده است.

مرگ در نمی‌زند

قهرمان این مینی‌سریال جذاب اورسولا است، دخترکی که مدام در تلاش برای تغییر سرنوشت است. اما تکاپوی او بیشتر متوجه کابوس‌هایی است که ضمیرناخودآگاه او درباره سرنوشت القاء می‌کنند. اورسولا هربار تا یک‌قدمی مرگ می‌رود اما مرگ نمی‌تواند او را غافلگیر کند چون غریزه اورسولا فراتر از مرگ عمل می‌کند. او نه تنها در این جدال دشوار مرگ را در برابر خودش ضربه فنی می‌کند، بلکه حتی مرگ عزیزانش را هم به تعویق می‌اندازد. داستان سریال در جریان جنگ جهانی اول، در یک خانواده اشرافی انگلیسی و در یک عمارت زیبا می‌گذرد. جایی که اورسولا در آن متولد می‌شود و بارها مرگ را تجربه می‌کند. اما هربار با کمک الهاماتی از آن عبور می‌کند. سریال روند آرام و شاعرانه‌ای دارد. وارد دنیایی فلسفی و روان‌شناسی می‌شود و از دام فانتزی شدن به خوبی فرار می‌کند. طراحی صحنه و اجرای بازیگرانش بی‌نظیر است و اگر حوصله تماشایش را داشته باشید قطعاً از آن لذت خواهید برد.

>>> تماشای سریال با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:




.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar