نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

زامبی‌‌های واقعی چه کسانی هستند؟

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
زامبی‌‌های واقعی چه کسانی هستند؟

آخرین خبر/ قسمت چهارم سریال جذاب و پرمخاطب شبکه HBO یعنی «آخرین بازمانده ما» همزمان با پخش جهانی اما با دوبله اختصاصی، درحالی پخش شد که داستان کماکان روی نوار جذابیت است و حتی می‌‌توان قسمت چهارم را بهتر از قسمت سوم دانست. داستان سریال درباره روزگاری است که یک قارچ خطرناک با جهش و تکاملی باورنکردنی توانسته از طریق گونه‌‌های دیگر وارد مغز انسان‌‌ها شود و کنترل آن‌‌ها را در دست بگیرد. 20 سال بعد از این آخرالزمان ترسناک که بسیاری آلوده و خیلی‌‌های دیگر مُرده‌‌اند؛ یک قاچاقچی تصمیم می‌‌گیرد دختری که از ابتلا به این قارچ جان سالم به در برده را برای پیدا کردن راه نجات بشر، به آزمایشگاهی مخفی ببرد. او در این مسیر باید از بین انسان‌‌های آلوده که تبدیل به چیزی شبیه زامبی شده‌‌اند عبور کند.

اما بخش جالب ماجرا در قسمت چهارم این است که می‌‌بینیم در جامعه‌‌ای پسارستاخیزی و بدون نظم و قانون، فراتر از زامبی‌‌هایی که مبتلا شده‌‌اند و کنترلی روی رفتارشان ندارند، این آدم‌‌های سالم هستند که برای تامین منافع‌‌شان از هیچ جنایتی فروگذار نیستند. سریال در داستانی پرالتهاب نشان می‌‌دهد که چگونه در چنین جامعه ترسناکی، آدم‌‌های سالم خوی منفعت‌‌طلب خود را نشان می‌‌دهند و چون عامل بازدارنده‌‌ای به‌‌نام قانون وجود ندارد انسان‌‌ها حتی اگر تبدیل به زامبی هم نشده باشند از هیچ جنایتی اِبا ندارند. سریال با طراحی صحنه عجیب و پرخرجش در قسمت چهارم مخاطب را میخکوب می‌‌کند. شهرهایی را تصور کنید که تماماً در محاصره گیاهان هستند و به‌‌جای جلوه‌‌های ویژه کامپیوتری، با دکورهای سنگین و باورنکردنی ساخته شده‌‌اند تا فقط یک سکانس در آن‌‌ها ضبط شود. اگر هنوز سریال دیدنی «آخرین بازمانده‌‌ما» را تماشا نکرده‌‌اید می‌‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

>>> تماشای سریال با دوبله فارسی اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره