نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

بسته پیشنهادی تماشای فیلم کلاسیک برای آخر هفته 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
بسته پیشنهادی تماشای فیلم کلاسیک برای آخر هفته 

آخرین خبر/ تفریح ثابت بسیاری از ما در آخر هفته‌ها تماشای فیلم و سریال است. هرچند این روزها آثار بسیار خوبی عرضه می‌شود اما هیچ‌چیز جای آثار کلاسیک و برتر سینما را نمی‌گیرد. گاهی باید کلاسیک‌ها را تماشا کرد تا با سرچشمه هنر هفتم و معجزه درام‌های قدرتمندش آشنا شد. برای آخر هفته شما یک بسته پیشنهادی جذاب از ژانرهای مختلف داریم.

ترسناک| بچه رزماری

فیلم تحسین‌شده رومن پولانسکی نیازی به معرفی ندارد، یکی از تکان‌دهنده ترین آثار ژانر وحشت که همسر و فرزند کارگردان فیلم بابت ساختنش توسط یک فرقه شیطان پرست به طرز فجیعی سلاخی شدند. «بچه رزماری» درباره زن جوانی است که در روزهای بارداری متوجه تغییرات عجیبی در رفتار شوهر و همسایه‌هایش می‌شود. آن‌ها به او غذاهای عجیبی پیشنهاد می‌کنند و همه‌چیز مرموز و ترسناک پیش می‌رود تا این‌که یک راز تاریک برملا می‌شود.

>>> تماشای فیلم با دوبله فارسی

اقتباسی| پیرمرد و دریا 

رمان معروف «پیرمرد و دریا» اثر جاودان ارنست همینگوی با بازی کرگ داگلاس بازیگر افسانه‌ای هالیوود تبدیل به فیلمی شد که علاقه‌مندان واقعی و کارکشته سینما دوستش دارند. ماجرا درباره یک ماهیگیر پیر کوبایی است که مدت‌ها صیدی نداشته و طلسم ناکامی‌اش با به‌دام انداختن یک ماهی بزرگ و عجیب می‌شکند اما ماهی چالش‌هایی برای او ایجاد می‌کند. «پیرمرد و دریا» یکی از بهترین آثار اقتباسی تاریخ سینماست که به‌خاطر مضمون انسانی و گیرایش هیچ‌وقت کهنه نمی‌شود.

>>> تماشای فیلم با دوبله فارسی

کمدی اکشن| چیچو، فرانکو و دزدان دریایی

دو شخصیت بامزه دنیای کمدی که با دوبله‌های ماندگار صداپیشه‌های ایرانی سال‌ها محبوب سینما دوستان بودند. ماجراهای چیچو فرانکو بامزه، پرهیجان و فراتر از یک اکشن ساده بود چون در موقعیت‌های جذاب و غیرکلیشه‌ای رقم می‌خورد مثل داستان‌شان با دزدان دریایی. دو ابله دوست‌داشتنی در این فیلم دنبال یک نقشه گنج هستند و دنیا را زیر و رو می‌کنند.

>>> تماشای فیلم با دوبله فارسی

جنایی| روکو و برادرهایش

نمی‌شود سراغ سینمای کلاسیک آمد و درام‌های ملتهب اروپایی با بازی‌های درخشان آلن دلون را تماشا نکرد. آلن دلون فیلم‌های معروفی دارد اما یکی از آثار خوبش که کمتر دیده شده یک درام جنایی جذاب به‌نام «روکو و برادرهایش» است. فیلمی درباره جدال دشوار اراده انسان‌ها با سرنوشت. هرچند کلاسیک‌ها به‌خاطر مضامین قوی و جایگاه تثبیت شده طی سال‌ها همیشه دوست‌داشتنی هستند، اما وقتی این فیلم‌ها را با دوبله‌های قدیمی می‌بینیم بیشتر از کلاسیک‌ها خوش‌مان می‌آید. نظر شما چیست؟

>>> تماشای فیلم با دوبله فارسی

اکشن| اژدها وارد می‌شود

امکان ندارد این کلاسیک بی‌نظیر که آخرین فیلم بروس‌لی اسطوره سینمای رزمی است را ندیده باشید. دهه شصت بود و خانواده‌هایی که با دستگاه‌های قدیمی وی اچ اس «اژدها وارد می‌شود» را بین هم رد و بدل می‌کردند تا برای چندمین بار شاهد شاهکار بروس لی باشند. بعد هم بچه‌ها جوگیر می‌شدند و هر خانواده چند دست و پای شکسته تحویل می‌گرفت. این اکشن بی‌نظیر غیر از این‌که آخرین فیلم بروس‌لی است و بعد از آن در 33 سالگی به‌طرز مشکوکی فوت کرد؛ اولین فیلم جکی چان ستاره بعدی دنیای رزمی است. داستان را هم می‌دانید. این کلاسیک را ببینید و خاطره‌بازی کنید.

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.     

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar