نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

تصادفی که یک عشق زیبا را رقم زد  

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
تصادفی که یک عشق زیبا را رقم زد  

آخرین خبر/ اگر می‌‌خواهید کمی از دنیای زمخت و روزمرگی‌‌ها دور شوید، حال‌‌تان بهتر شود، غم و غصه و دلار را فراموش کنید، یک کمدی رمانتیک به شما پیشنهاد می‌‌کنیم تا در کنار خانواده ببینید. مطمئن باشید بعد از تماشایش حال‌‌تان بهتر خواهد بود. «هدیه‌‌ای از تیفانی» محصول 2022 با بازی زویی دوچ، عاشقانه‌‌ای است که هم امتیاز نسبتاً بالایی از کاربران گرفته، هم نمره خوبی از منتقدان روتن تومیتوز. با معرفی این فیلم همراه ما باشید.

همه‌‌چیز از یک اتفاق شروع شد

اتان نویسنده موفقی است که همسرش را از دست داده و با دخترش زندگی می‌‌کند. دختر اتان دوست دارد پدرش با ونسا ازدواج کند. اتان و دخترش برای خرید حلقه نامزدی به یک جواهرفروشی می‌‌روند. همزمان مردی به‌‌ نام گری هم برای خرید یک گوشواره ارزان وارد می‌‌شود. بعد از خروج گری تصادف می‌‌کند. اتان او را نجات می‌‌دهد و به‌‌همین واسطه با نامزد گری آشنا می‌‌شود یعنی دختری پرشور و خندان به‌‌نام ریچل. حلقه‌‌ای که اتان برای ونسا خریده با گوشواره‌‌ای که گری برای ریچل خریده جابه‌‌جا می‌‌شود و همین سرآغاز اتفاقات جذاب و رمانتیکی است که در روزهای منتهی به کریسمس رخ می‌‌دهند. (تماشای فیلم با زیرنویس فارسی)

چرا ببینیم؟

فیلم ایده محوری جالبی دارد، به‌‌رغم این‌‌که داستان در روزهای سرد سال می‌‌گذرد فضای گرم و صمیمی به مخاطب القاء می‌‌شود. بازیگران خوبی مثل زوئی دویچ در فیلم حضور دارند و خوشبختانه ممیزی خاصی هم ندارد. برای همین هیچ تغییر مهمی در داستان ایجاد نشده. فیلم با داستان رمانتیکش حال و هوای مخاطب را عوض می‌‌کند و با کمدی شیرینش لبخند بر لبتان می‌‌نشاند. فراموش نکنید با اینترنت همراه می‌‌توانید بدون خرید اشتراک، در بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، به‌‌صورت رایگان جدیدترین فیلم و سریال‌‌ها را دوبله اختصاصی ببینید و لذت ببرید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود)

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 
.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar