نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

سریال جذاب «گذر کارناوال» را با دوبله اختصاصی ببینید

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
سریال جذاب «گذر کارناوال» را با دوبله اختصاصی ببینید

آخرین خبر/ بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، در ادامه ارائه جدیدترین محصولات روز دنیا با دوبله اختصاصی، سریال جذاب، تحسین شده و پرمخاطب «گذر کارناوال» را با دوبله اختصاصی تقدیم می‌کند. سریالی که در دنیایی ویکتوریایی و فانتزی می‌گذرد که انسان‌ها و پریان در کنار هم زندگی می‌کنند. «گذر کارناوال» سریال پرهزینه‌ای است که به‌خاطر ایده متفاوت، طراحی صحنه پر از جزئیات و خاص، حضور بازیگران مطرح و قُلاب داستانی که از همان قسمت اول ذهن مخاطب را درگیر می‌کند به اثری پرمخاطب در دنیای سریال‌ها تبدیل شده است.  (تماشای سریال با دوبله اختصاصی)

داستانش از چه قراره؟

داستان سریال در دنیایی متفاوت از دنیای ما و زمانی نامعلوم می‌گذرد که انسان‌ها و موجودات نیمه انسان با هم زندگی می‌کنند. مجموعه قتل‌هایی در شهر رخ می‌دهد، ترس و وحشت بر همه چیز سایه انداخته و یک کارآگاه حرفه‌ای دنبال کشف راز این قتل‌هاست. ژانر سریال فانتزی و نئونوآر است، یعنی تلفیقی از فانتزی با جلوه‌های بصری ژانر نوآر که داستانی دارک را در فضاسازی وهم‌آلود و مخوفش تعریف می‌کند. هزینه تولید چنین اثری با گریم‌های دشوار و دکورهای سنگین فقط از عهده پلتفرمی مثل سرویس آمازون برمی‌آمد و به‌دنبال موفقیت فصل اول، فصل دوم هم تمدید شد. اورلاندو بلوم ستاره سری فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» و «کارا دلوین» بازیگران اصلی اثر هستند. اگر اهل دنیایی ماورایی و خاص هستید تماشای این سریال را با دوبله اختصاصی از دست ندهید.

>>> تماشای سریال با دوبله اختصاصی

خبر خوب: تماشای تمام محتوای بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر با اینترنت تلفن همراه، (حتی با لپ تاپ و تلویزیون هوشمندی که به نِت همراه متصل است) برای کاربران رایگان بوده و نیازی به خرید اشتراک نیست، اما حجم نت شما تمام بهاء خواهد بود. 
.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar