نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

نگران تماشای فیلم و سریال توسط فرزندتان هستید؟

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
نگران تماشای فیلم و سریال توسط فرزندتان هستید؟

آخرین خبر/ یکی از نگرانی‌‌های به‌‌حق و فراگیر بین والدین به‌‌خصوص مادرها،  تماشای فیلم و سریال‌‌های خارجی، به‌‌خصوص پویانمایی و انیمه توسط بچه‌‌ها از سایت‌‌هایی است که نظارتی روی محتوای‌‌شان نیست. فیلم و سریال‌‌هایی که از دوجنبه می‌‌توانند برای بچه‌‌ها مضر باشند. اول به درس و ... بچه‌‌ها لطمه بزنند. دوم به‌‌خاطر محتوای نامناسب، خشن و... و سوم هم زیرنویس‌‌هایی که گاهی الفاظ نامناسب دارند، ریز هستند و به چشم بچه‌‌ها آسیب می‌‌زنند و ... اما با استفاده از محتوای بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، بخش زیادی از این دغدغه‌‌ها رفع می‌‌شود. چون: 

1) تمام آثار ضمن این‌‌که تلاش شده به محتوا لطمه وارد نشود با دقت و مطابق با فرهنگ‌‌مان ممیزی شده‌‌اند. 

2) بیشتر آثار در بخش فیلم و سریال آخرین خبر دوبله فارسی اختصاصی و حرفه‌‌ای دارند که مخاطب را از زیرنویس بی‌‌نیاز می‌‌کند. 

3) تلاش شده در معدود انیمیشن‌‌ها و انیمه‌‌هایی که در این بخش زیرنویس دارند هم کلمات معادلی متناسب با فرهنگ ما استفاده شود. ضمن این‌‌که زیرنویس‌‌ها استاندارد گرافیکی دارند. 

4) مهم‌‌تر این‌‌که تماشای کلیه فیلم و سریال‌‌ها برای مخاطب کودک، نوجوان، بزرگسال و... با نِت همراه، شامل موبایل، یا لپ‌‌تاپ و تلویزیون متصل به نِت همراه، نیازی به خرید اشتراک نیست و رایگان محسوب می‌‌شود. منتهی حجم شما تمام بهاء محسوب می‌‌شود که با کاهش کیفیت فیلم در تنظیمات جبران می‌‌شود.

5) اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌‌توانید با خرید اشتراک با تخفیفات ویژه، دسترسی نامحدود به تمام بخش‌‌ها و فیلم‌‌ها داشته باشید، اینترنت شما در این حالت نیم بهاء محاسبه می‌‌شود. 

این هم یک بسته پیشنهادی ویژه کودکان و نوجوانان:

>>> تماشای سریال دختر کفشدوزکی با دوبله اختصاصی

>>> تماشای سریال ظهور قهرمان سپر با دوبله اختصاصی

>>> تماشای فیلم کارآگاه سان و نفرین بیوه سیاه با دوبله اختصاصی

>>> تماشای سریال فضانوردان

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar