نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. مهم
سینما و چهره ها

آخر هفته جذاب با فیلم‌های پیشنهادی «آخرین خبر»

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
آخر هفته جذاب با فیلم‌های پیشنهادی «آخرین خبر»

آخرین خبر/ آخر هفته‌ها فرصت خوبی برای تماشای فیلم و سریال است، اما خیلی از ما حوصله پیدا کردن زیرنویس هماهنگ نداریم و بین کلی سایت و... نمی‌دانیم چه فیلمی انتخاب کنیم. نهایتاً کمی می‌گردیم و خسته می‌شویم. اما ما کار شما را راحت کردیم. در این مطلب، بسته‌ای جذاب از بهترین و به‌روزترین فیلم و سریال‌ها با لینک تماشای آنلاین، به شما معرفی می‌کنیم تا مطابق سلیقه و ژانری که دوست دارید ببینید و لذت ببرید. تازه تماشای تمام آثار موجود در بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر با نِت همراه رایگان بوده (نیازی به خرید اشتراک ندارد) و فقط حجم شما تمام بهاء خواهد بود. برویم سراغ معرفی‌ها.

سریال علمی تخیلی| کالبد

«کالبد» سریالی محصول 2022 است که درباره دختر گیمری است که از طریق یک هدست بازی واقعیت مجازی به آینده متصل می‌شود و کارهایی انجام می‌دهد که باعث می‌شود عده‌ای برای قتل او به گذشته بیایند. یک سریال پرهیجان، با ایده تازه و جلوه‌های ویژه چشم‌نواز. با تماشای قسمت اول معتاد این سریال خواهید شد.

>>> تماشای سریال «کالبد» با دوبله اختصاصی

.

سریال معمایی و پیچیده| 1899

سریال محبوب «دارک» باعث شهرت فراوان عواملش شد و نتفلیکس بودجه‌ای سرسام‌آور برای سریال بعدی آن‌ها فراهم کرد. سریال در سال 1899 و در یک کشتی بزرگ که از اروپا به سمت آمریکا می‌رود می‌گذرد. آدم‌هایی غیب می‌شوند، آدم‌هایی ظاهر می‌شوند و روند اتفاقات ترسناک و پیچیده است تا این‌که یک راز بزرگ برملا می‌شود. اگر دوست دارید مغزتان با دیدن یک سریال پیچ بخورد این سریال را ببینید.

>>> تماشای سریال 1899 با دوبله اختصاصی

.

برای نوجوانان| انجمن مرموز بندیکت

دنیا در خطر فروپاشی است و انجمنی مرموز با به‌کارگیری چهار نوجوان نابغه می‌خواهد دنیا را از شر یک نیروی اهریمنی نجات دهد. «انجمن مرموز بندیکت» یک سریال پرهیجان و بامزه است که هم نوجوانان را سرگرم می‌کند هم برای بزرگترها جذاب است.

>>> تماشای سریال «انجمن مرموز بندیکت» با دوبله اختصاصی

.

سریال فوتبالی| تدلاسو

فصل سوم «تدلاسو» به‌زودی پخش می‌شود و اگر به فوتبال علاقه دارید بد نیست در این فاصله دو فصل قبلی را ببینید. سریال درباره یک مربی فوتبال شاسکول است که مربی یک تیم متمول لندنی می‌شود. همه تصور می‌کنند او در کارش شکست می‌خورد، اتفاقاً درست هم فکر می‌کنند. اما ماجرا پیروزی نیست. ماجرای سریال دوستی‌هایی است که حول فوتبال شکل می‌گیرد.  تد لاسو سریال محبوب مربیان معروفی مثل «ژوزه مورینیو» است و فوتبالیست‌های معروفی مثل تیری آنری در آن بازی کردند.

>>> تماشای سریال  «تد لاسو» با دوبله اختصاصی

.

کمدی اکشن، مخصوص دورهمی| عروسی شاتگان

اگر با رفقا یا فامیل دورهم جمع شدید و می‌خواهید یک فیلم ببینید که همه را سرگرم و راضی کند «عروسی شاتگان» با بازی جنیفر لوپز انتخاب خوبی است. فیلم درباره یک عروسی لاکچری در جزایر فلیپین است که با حمله دزدان دریایی دچار دردسر می‌شود.

>>> تماشای «عروسی شاتگان» با دوبله اختصاصی

.

کمدی بترکان| رجب ایودیک 7

کاراکتر رجب ایودیک برای سینما دوستان جذاب است، او در ادامه ماجراجویی‌های بامزه‌اش این‌بار می‌خواهد جلوی زمین‌خواران را بگیرد. یک فیلم بامزه که مناسب تماشا با بچه‌ها هم هست. ببینید و بخندید.

>>> تماشای فیلم «رجب ایودیک» 7 با دوبله اختصاصی

.

فیلم جنایی| انولا هولمز 2

انولا خواهر شرلوک هولمز کارآگاه معروف است و می‌خواهد از زیر سایه برادرش خارج شود برای همین یک پرونده بسیار دشوار را قبول می‌کند. پرونده‌ای که یک طرف آن آدم‌های بسیار خطرناک هستند و حل کردنش نبوغ زیادی می‌خواهد. «انولا هولمز» 2 یک فیلم معمایی و بامزه است که تماشایش لذت بخش خواهد بود.

>>> تماشای فیلم «انولا هولمز 2» با دوبله اختصاصی

.

ژانر وحشت| لبخند

هیچ بسته پیشنهادی بدون فیلم ترسناک نمی‌شود؛ پیشنهاد ما از بین فیلم‌های این ژانر در یکسال اخیر فیلم «لبخند» است. یک روان‌شناس شاهد خودکشی دختر جوانی است که معتقد است یک موجود شیطانی با لبخندی مرموز او را تعقیب می‌کند. روان‌شناس حرف‌های دختر را جدی نمی‌گیرد اما کم کم احساس می‌کند لبخندهای ترسناک می‌بیند و ... با تماشای این فیلم حتماً می‌ترسید. پس آخر شب و وقتی تنها هستید سراغش نروید.

>>> تماشای فیلم «لبخند» با دوبله اختصاصی

شما از بین این فیلم‌ها کدامش را تماشا کردید و به دیگران توصیه می‌کنید؟ خارج از این بسته پیشنهادی چه فیلمی دیدید که ارزش پیشنهاد به دیگران را داشته باشد؟   

     
.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره