نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

با فیلم مورد علاقه کریس رونالدو آشنا شوید

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
با فیلم مورد علاقه کریس رونالدو آشنا شوید

آخرین خبر/ کریس رونالدو، ستاره پرتغالی دنیای فوتبال، در کنار تلاش شگفت‌انگیز و مهارت بالا، به‌خاطر خوش‌تیپی، ژست‌های سینمایی و رفتارهایش، هم همیشه مورد توجه بوده و هواداران زیادی دارد. حتی اگر در دوگانه مسی و رونالدو، طرفدار ستاره آرژانتینی هم باشید نمی‌شود این‌ نکته را کتمان کرد که هر چیزی راجع به رونالدو کنجکاوی‌برانگیز است. یکی از این موارد فیلم مورد علاقه اوست.

کریس رونالدو مدتی قبل در گفت‌وگو با Soccer.com پرده از اسم فیلم مورد علاقه‌اش برداشت و جالب است که انتخاب او یک فیلم خاص در سینمای جهان است که هم تماشاگران دوستش داشتند هم منتقدان یعنی: «سکوت بره‌ها» (برای تماشا کلیک کنید) با بازی آنتونی هاپکینز و جودی فاستر. این فیلم محصول 1991 که برنده 5 اسکار در زمینه بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی شده بود، داستان کلاریس استرلینگ کارآموز برتر پلیس آمریکاست که مامور می‌شود برای کشف رمز از قتل‌هایی مرموز، با یک قاتل زنجیره‌ای قدیمی که متهم به آدم‌خواری است به نام دکتر لکتر مصاحبه کند.

این فیلم که در ژانر دلهره و روان‌شناختی است از کاربران سایت IMDB  هم امتیاز 8.6 را گرفته و یکی از برترین فیلم‌های تاریخ سینماست. شما می‌توانید این فیلم بی‌نظیر را با صدای بزرگان دوبله کشور نصرالله مدقالچی، افسانه پوستی و چنگیز جلیلوند از لینک زیر به‌صورت رایگان (بدون نیاز به خرید اشتراک) تماشا کنید.    

>>> لینک تماشای فیلم با دوبله فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar