نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

عُقده‌‌‌های کمدینی که می‌‌‌خواهد اکشن بازی کند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
عُقده‌‌‌های کمدینی که می‌‌‌خواهد اکشن بازی کند

آخرین خبر/ آماده باشید برای معرفی یک کمدی اکشن داغِ داغ محصول 2023 که مدت کمی از اکران جهانی‌‌‌اش گذشته و با دوبله فارسی اختصاصی می‌‌‌توانید تماشایش کنید و لذت ببرید، یک فیلم پرستاره به‌‌‌نام: «بمیر هارت». (تماشای فیلم با دوبله اختصاصی)

دیگه نمی‌‌‌خوام نقش مکمل باشم 

کوین هارت کمدین معروفی است که در فیلم‌‌‌های پرفروشی مثل «زمان من»، «پدرانه» و به‌‌‌خصوص «جومانجی» در نقش مکمل کنار ستاره‌‌‌های بزرگی مثل راک بازی کرده و در «بمیر هارت» در نقش خودش ظاهر می‌‌‌شود؛ یعنی یک کمدین. با این تفاوت که کوین هارت در فیلم کمدین غمگینی است که دوست دارد مثل رفیقش راک، نقش اول جذاب یک فیلم اکشن را بازی کند اما هیچ‌‌‌کس او را جدی نمی‌‌‌گیرد. تا این‌‌‌که یک کارگردان اکشن با بازی ژان رنو بازیگر معروف فیلم «لئون» به یک شرط حاضر می‌‌‌شود نقش اول را به‌‌‌ او بدهد. یک شرط عجیب: شرکت در کلاس آموزش فیلم اکشن. از این‌‌‌جاست که جان تراولتا هنرپیشه معروف فیلم «فیس‌‌‌آف» و ناتالی امانوئل بازیگر معروف سریال «گیم آو ترونز» در نقش مربی و همکلاسی وارد فیلم می‌‌‌شوند. فیلم شوخی‌‌‌ها و ارجاعات زیادی با ژانر اکشن، فیلم‌‌‌های معروف و بازیگرانش از راک گرفته تا تام کروز و مت دیمون دارد. یک داستان بامزه، چند بازیگر خوب و دوست‌‌‌داشتنی و یک دوبله حرفه‌‌‌ای. همه چیز برای لذت‌‌‌بردن آماده است.

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

اشتراک بخرید، پلی استیشین جایزه ببرید!

تماشای تمام آثار بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر برای کاربران نت همراه رایگان بوده و نیازی به خرید اشتراک ندارید،؛ اما حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما با خرید یک اشتراک چند امتیاز شامل شما می‌‌‌شود:

1- در قرعه‌‌‌کشی پلی استیشن و جوایز دیگر که 13 فروردین برگزار می‌‌‌شود شرکت خواهید کرد.
2- از تخفیفات ویژه اشتراک بهره مند می‌‌‌شوید.
3- حجم مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
4- چند نفر همزمان و با چند دستگاه مختلف اعم از گوشی، تلویزیون هوشمند، تبلت و لپ‌‌‌تاپ می‌‌‌توانید با اینترنت نیم بهاء از یک اشتراک فیلم ببینید.
5- به آرشیوی از به‌‌‌روزترین فیلم و سریال‌‌‌ها با دوبله‌‌‌های اختصاصی برای کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و... با سلیقه‌‌‌های مختلف دسترسی خواهید داشت. مانند:





  

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره