logo
جذاب ترین هابرگزیده
سینما و چهره ها

راز قتل هنرپیشه پرحاشیه

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
راز قتل هنرپیشه پرحاشیه

آخرین خبر/ خبرخوب برای علاقه‌مندان به سینما، بازگشت با شکوه شخصیت «فلیپ مارلو»، کارآگاه معروف ادبیات و سینمای جنایی که شاید به اندازه شرلوک و پوآرو محبوب نباشد اما حرفه‌ای‌های سینما خوب او را می‌شناسند. یک کارآگاه خسته و خاص که نخستین بار همفری بوگارت در فیلم تحسین شده «خواب ابدی» نقشش را بازی کرد. حالا لیام نیسون بازیگر قدیمی به این شخصیت جان دوباره‌ای داده است. فیلم درباره نیکو پترسون است، یک بازیگر پرحاشیه که قرارهای مخفیانه‌ای با یک زن میلیونر به‌نام کلر کاوندیش داشته. حالا پترسون مفقود شده، کلر کاوندیش با بازی درخشان دیانه کروگر دست به‌جیب می‌شود و فلیپ مارلو را استخدام می‌کند تا راز مفقود شدن او را کشف کند. درحالی‌که همه فکر می‌کنند شوهر کاوندیش پشت این ربایش باشد مشخص می‌شود یک مافیای هالیوودی پشت ماجرا است. فیلم مثل تمام آثار جنایی که حول شخصیت فلیپ مارلو است در اوایل قرن بیستم و فضایی دارک می‌گذرد. (تماشای فیلم با دوبله اختصاصی)

چرا ببینیم؟

فیلم «مارلو» از فضای خاص آثار ژانر نوآر فاصله گرفته، در اجرا، شخصیت‌پردازی و به‌خصوص طراحی صحنه اتمسفر تازه‌ای رو می‌کند. اما داستان همان همیشگی است که علاقه‌مندان به این ژانر دوست دارند، یک کارآگاه خصوصی متعهد، تنها و خسته که باید تا رسیدن به حقیقت با چند گروه مبارزه کند به‌خصوص سیستم فاسدی که بر شهر چنبره انداخته‌اند. لیام نیسون در بازی نقش فلیپ مارو خوب ظاهر شده و شخصیتی که روزگاری توسط ریموند چندلر طراحی شده را به بهترین شکل ممکن بازآفرینی کرده است. فیلم دوبله اختصاصی دارد و برای تماشایش با نت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید.

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

اشتراک بخرید، پلی استیشن ببرید!

اگر با نِت همراه محتوای بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر را تماشا کنید اشتراک شما رایگان، و حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما اگر اشتراک بخرید، هم نت شما نیم‌بهاء خواهد بود، هم دسترسی نامحدود به تمام آثار با دوبله‌های اختصاصی خواهید داشت، هم در 13 فروردین 1402 در قرعه‌کشی جوایز ارزنده‌ای مثل پلی استیشین 5 شرکت خواهید کرد.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar