برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

قربانیان تازه برای رازهای تاریک قدیمی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
قربانیان تازه برای رازهای تاریک قدیمی

آخرین خبر/ از زمانی که رمان محبوب «همه چیز کافی به‌‌نظر می‌‌رسد» اثر الیزابت براندیچ با موضوع معمایی، دلهره‌‌آور و ترسناک خودش به فروش بالایی رسید همه منتظر یک اقتباس سینمایی از آن بودند تا ژانر دلهره و وحشت تکانی بخورد. فیلم «شنیده‌‌ها و دیده‌‌ها» همان روایت سینمایی از آن رمان موفق است. وقتی با تلفیق ژانر معمایی و وحشت مواجهیم در حقیقت ترس ما چاشنی دلهره دارد، چیزی شبیه آثار استاد مسلم سینما یعنی هیچکاک. با معرفی «شنیده‌‌ها و دیده‌‌ها» با بازی آماندا سایفر، جیمز نورتون و... همراه ما باشید. (تماشای رایگان فیلم با دوبله اختصاصی)

ارواح ناآرام یا انسان‌‌های روان‌‌پریش؟

فیلم داستان استاد دانشگاهی به‌‌نام جرج کلر با بازی جیمز نورتون است که هنرنمایی او را در سریال‌‌های محبوبی مثل «جنگ و صلح» دیده‌‌ایم. جرج با همسرش کاترین با بازی آماندا سایفر بازیگر فیلم محبوب «تد» وارد خانه‌‌ای زیبا و روستایی می‌‌شوند. خانه‌‌ای که برخلاف ابعاد گسترده و زیبایی‌‌هایش ارزان است. کاترین حس می‌‌کند خانه انرژی منفی و تلخی دارد. یکسری اتفاق عجیب می‌‌افتد، همزمانش این خانواده وارد چالش‌‌هایی می‌‌شوند. مرد در مسیر خیانت می‌‌رود و... در نهایت یک سئوال اساسی در ذهن مخاطب شکل می‌‌گیرد؛ این‌‌که ارواح ناآرام خطرناک‌‌تر هستند یا انسان‌‌هایی که در ظاهر شیک هستند اما روان ناآرامی دارند؟ موتور فیلم کمی دیر شروع می‌‌شود اما وقتی داستان در مسیرش قرار می‌‌گیرد مخاطب را همراه می‌‌کند. طراحی صحنه و به‌‌خصوص فیلمبرداری زیبا هستند و بازی‌‌ها هم بدون نقص. اگر به ژانر معمایی علاقه دارید این فیلم می‌‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

>>> تماشای رایگان فیلم با دوبله اختصاصی 

اشتراک بخرید، پلی استیشن ببرید!

اگر با نِت همراه محتوای بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر را تماشا کنید اشتراک شما رایگان، و حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما اگر اشتراک بخرید، هم نت شما نیم‌بهاء خواهد بود، هم دسترسی نامحدود به تمام آثار با دوبله‌های اختصاصی خواهید داشت، هم در 13 فروردین 1402 در قرعه‌کشی جوایز ارزنده‌ای مثل پلی استیشین 5 شرکت خواهید کرد.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید

instagram.com/akharinkhabar