برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«اژدهای پدرم» انیمیشنی سرگرم‌کننده و آموزنده برای بچه‌ها 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«اژدهای پدرم» انیمیشنی سرگرم‌کننده و آموزنده برای بچه‌ها 

آخرین خبر/ دنیای ذهنی بچه‌ها زمینه زیادی برای یادگیری دارد، آن‌ها مثل خمیری هستند که آماده شکل‌گیری است و مهم است چه شکلی به آن داده می‌شود. دنیای سرگرمی به‌خصوص فیلم، یکی از آن زمینه‌هایی است که به شکل‌گیری شخصیت و دنیای کودکان کمک زیادی می‌کند و برای همین انتخاب محصول درست در این زمینه اهمیت زیادی دارد. «اژدهای پدرم» انیمیشنی ماجراجویانه، کمدی و در عین‌حال آموزنده است که به بچه‌ها تلاش برای بهتر شدن زندگی و جنگیدن برای رسیدن به اهداف را در دل یک داستان فانتزی یاد می‌دهد. انیمیشنی که از لینک زیر با دوبله فارسی اختصاصی قابل تماشا کردن با گوشی، تبلت، لپ تاپ و تلویزیون هوشمند است. (تماشای «اژدهای پدرم» با دوبله فارسی اختصاصی)

داستانش چیه؟

داستان فیلم درباره پسرکی به‌نام اِلمر است که با مادرش در شهر کوچکی یک مغازه را اداره می‌کنند. مشکلات مالی باعث می‌شود او و مادرش به شهری بزرگ و پر از دود بیایند. او رویای این را دارد که دوباره با مادرش یک مغازه داشته باشند. برای همین سراغ نجات یک اژدها می‌رود تا در رسیدن به رویایش به او کمک کند. اما اولین گام این است که خود اژدها توانمند شود و از جایی که زندانی شده نجات پیدا کند. کودک بعد از تماشای این انیمیشین می‌فهمد آن‌چیزی که ما را رویاهای‌مان می‌رساند نه موجودات افسانه‌ای، که باور به تلاش است. برای تماشای این فیلم می‌توانید به لینک زیر یا بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر مراجعه کنید و با نِت همراه (بدون نیاز به خرید اشتراک) به تماشای آن بنشینید.

>>> تماشای انیمیشن «اژدهای پدرم» با دوبله فارسی اختصاصی

اشتراک بخرید، پلی استیشن ببرید!

اگر با نِت همراه محتوای بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر را تماشا کنید اشتراک شما رایگان، و حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما اگر اشتراک بخرید، هم نت شما نیم‌بهاء خواهد بود، هم دسترسی نامحدود به تمام آثار با دوبله‌های اختصاصی خواهید داشت، هم در 13 فروردین 1402 در قرعه‌کشی جوایز ارزنده‌ای مثل پلی استیشین 5 شرکت خواهید کرد.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره