نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

کلاسیک تایم: «هفت دلاور» وسترنی حماسی با حضور غول‌‌های سینما

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
کلاسیک تایم: «هفت دلاور» وسترنی حماسی با حضور غول‌‌های سینما

آخرین خبر/ سینمای وسترن با آن‌‌که از آن دوران با شکوهش دور شده؛ اما هنوز یکی از ژانرهای محبوب است، سینمایی که یکی از نمادهایش فیلم محبوب و فراموش نشدنی «هفت دلاور» است. فیلمی که یکی از کلاسیک‌‌های دوست‌‌داشتنی تاریخ سینما به کارگردانی جان استرجز و با بازی فوق ستاره‌‌هایی مثل یول براینر، استیو مک کوئین، جیمز کابرن و ایلای والاک است. این‌‌که فیلمی در ژانر وسترن جزو کلاسیک‌‌ها و بهترین‌‌های تاریخ سینما باشد نشان دهنده جایگاه ویژه آن فیلم در تاریخ سینماست. فیلمی که یک دوبله شاهکار توسط صداهای ماندگار تاریخ دوبلاژ ایران دارد. پس بد نیست در این روزهای باقی‌‌مانده تعطیلات این کلاسیک به‌‌یاد ماندنی را تماشا کنیم. (برای تماشای فیلم «هفت دلاور» کلیک کنید)

پای کوروساوا در میان است

«هفت دلاور» چنان فیلم مشهوری است که در سال 2016 هم یک بازسازی از آن ساخته شد که موفقیت فیلم اول را تکرار نکرد. اما بدنیست بدانید خود این فیلم از شاهکار آکیرا کوروساوا یعنی «هفت سامورایی» الهام گرفته شده است. «هفت دلاور» داستان یک دهکده در غرب وحشی است که راهزنان مدام در آن تاخت و تاز می‌‌کنند. مردم روستا تصمیم می‌‌گیرند از چند کابوی برای مبارزه با اشرار کمک بگیرند. فیلم یک وسترن با مولفه‌‌های ثابت این ژانر، یک درام تکان‌‌دهنده با نقطه عطف و اوج و فرود و یک اثر هیجان انگیز است که تا لحظه آخر مخاطب را هیپنوتیزم می‌‌کند. این شاهکار وقتی تکمیل می‌‌شود که همان زمان بهترین صداپیشه‌‌های کشورمان به جای غول‌‌های بازیگری مثل یول براینر و استیو مک کوئین صحبت کردند. با اینترنت تلفن همراه و بدون نیاز به خرید اشتراک می‌‌توانید این شاهکار تاریخ سینما را از لینک زیر تماشا کنید.    

>>> برای تماشای فیلم «هفت دلاور» کلیک کنید

اشتراک بخرید، پلی استیشین جایزه ببرید!
تماشای تمام آثار بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر برای کاربران نت همراه رایگان بوده و نیازی به خرید اشتراک ندارید، اما حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما با خرید یک اشتراک چند امتیاز شامل شما می‌‌‌شود:

1- در قرعه‌‌‌کشی پلی استیشن و جوایز دیگر که 13 فروردین برگزار می‌‌‌شود شرکت خواهید کرد.
2- از تخفیفات ویژه اشتراک بهره مند می‌‌‌شوید.
3- حجم مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
4- چند نفر همزمان و با چند دستگاه مختلف اعم از گوشی، تلویزیون هوشمند، تبلت و لپ‌‌‌تاپ می‌‌‌توانید با اینترنت نیم بهاء از یک اشتراک فیلم ببینید.
5- به آرشیوی از به‌‌‌روزترین فیلم و سریال‌‌‌ها با دوبله‌‌‌های اختصاصی برای کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و... با سلیقه‌‌‌های مختلف دسترسی خواهید داشت. مانند:




 

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar