نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

احضار روحی که به جنایت ختم شد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
احضار روحی که به جنایت ختم شد

آخرین خبر/ اگر در این روز آخر تعطیلات دنبال تماشای یک فیلم شناور بین دو ژانر جالب وحشت و تریلر هستید تماشای فیلم «خواندن» محصوب 2023 می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. فیلم درباره زنی به نام «اِما لیدن» است که خانواده‌اش همه در یک شب به قتل رسیده‌اند. او چند سال بعد با نوشتن کتابی درباره آن شب نحس معروف شده. از طرفی دختری مدیوم که قابلیت ارتباط با ارواح را دارد و در پوشش این کار کلاهبرداری می‌کند تصمیم می‌گیرد با «اِما» دیدن کند اما واقعاً با ارواح خانواده او ارتباط برقرار می‌کند و در جریان این ارتباط پی به رازی تاریک می‌برد که داستان را از ژانر وحشت تبدیل به جنایی می‌کند. (تماشای فیلم «خواندن» با دوبله اختصاصی)

چرا ببینیم؟

فیلم با سکانسی ضربتی شروع می‌شود و مخاطب را درگیر می‌کند. فیلمنامه دو پرده متفاوت دارد که خوب بهم وصل شده. چیزی شبیه دو فیلم با یک بلیت. نقطه عطف فیلمنامه و گره‌گشایی از جنایتی که سال‌ها قبل رخ داده، خیلی زودتر از آن‌چه عادت داریم به‌جای انتهای داستان، در اواسطش رخ می‌دهد. نکته مثبت دیگر فیلم آن است که در آن خبری از اتفاقات ماورایی عجیب و دور از ذهن نیست. ریتم بالایی دارد و قابل پیش بینی هم نیست. برای همین اگر طرفدار هرکدام از ژانرهای وحشت، جنایی و تا حدی تریلر هستید تماشای این فیلم معمایی را با دوبله اختصاصی از دست ندهید.

>>> تماشای فیلم «خواندن» با دوبله اختصاصی 

نکته مهم: برای تماشای تمامی این فیلم‌‌ها و همه آثار بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر با نِت همراه، نیازی به خرید اشتراک نیست اما حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اگر هم با استفاده از تخفیف‌‌های ویژه اشتراک تهیه کنید می‌‌توانید با یک نام کاربری و چند دستگاه بی‌‌نهایت فیلم را با حجم نیم‌‌بهاء تماشا کنید و لذت ببرید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






  

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar