نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

مبارزه تا سرحد مرگ برای کمربند قهرمانی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
مبارزه تا سرحد مرگ برای کمربند قهرمانی

آخرین خبر/ دنیای بوکس با سری فیلم‌های «راکی» وارد سینما شد. شخصیتی محبوب که بعد از پیرشدن بازیگر اصلی‌اش یعنی استالونه، الهام‌بخش سری فیلم‌های «کرید» شد که سومین قسمت از آن به‌تازگی اکران شده است. این فیلم داستانی مستقل از قسمت‌های قبلی دارد و بدون تماشای آن‌ها می‌توانید از داستان پرالتهاب و جالب «کرید» 3 لذت ببرید. فیلمی محصول 2023  که با دوبله فارسی اختصاصی از لینک زیر در دسترس شماست. (برای تماشا با دوبله فارسی اختصاصی کلیک کنید)

رفاقتی که به رقابتی خونین تبدیل شد

داستان فیلم از این قرار است آدونیس کرید بعد از سال‌ها یکه‌تازی در قهرمانی سنگین وزن بوکس جهان تصمیم به‌خداحافظی از رینگ می‌گیرد. او در حال تربیت بوکسورهای تازه است اما ناغافل بعد از سال‌ها سروکله رفیقش دایمن که مدت طولانی در زندان بوده پیدا می‌شود. دایمن نابغه بوکس بوده که به‌خاطر دفاع از آدونیس به زندان رفته و حالا ثروت و شهرت آدونیس را سهم خودش می‌داند برای همین یک مبارزه جانانه در انتظار آن‌ها خواهد بود. (برای تماشا با دوبله فارسی اختصاصی کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

فیلم یک درام ورزشی پرکشش است که سعی می‌کند از کلیشه‌های چنین فیلم‌هایی دوری کند. سکانس‌های مبارزات طراحی نفس‌گیری دارند و روی جزئیات آن‌ها کار شده. در دقایقی از فیلم، داستان مثل یک مستند تلویزیونی جالب جلو می‌رود که باعث می‌شود همه‌چیز برای مخاطب جذاب‌تر و ملموس‌تر باشد. دوبله اختصاصی و حرفه‌ای فیلم باعث می‌شود بدون چالش خواندن زیرنویس، از صحنه مبارزه‌های خونین داخل رینگ لذت ببرید.

>>> برای تماشا با دوبله فارسی اختصاصی کلیک کنید

قسمت‌های قبلی چی؟

اما اگر فیلم را دیدید و لذت بردید بد نیست قسمت اول که محصول 2015 و قسمت دوم که محصول 2018 است را هم تماشا کنید. لازم به‌ذکر است در بین این سه قسمت بیشترین امتیاز مربوط به «کرید» 3 محصول 2023 بوده است.

>>> برای تماشای فیلم «کرید» محصول 2015 کلیک کنید

>>> برای تماشای فیلم «کرید» 2 محصول 2018 کلیک کنید
.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره