برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

موش تزئینی، گربه سلطنتی و 9 گرگ خون ژرف

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
موش تزئینی، گربه سلطنتی و 9 گرگ خون ژرف

آخرین خبر/ بسیاری از ما در دوران کودکی و نوجوانی با تماشای انیمیشین «سفرهای میتی‌‌کومون»، یا سریال‌‌هایی مثل «جنگجویان کوهستان»، «افسانه شجاعان» و... عاشق ورزش‌‌های رزمی شدیم. فیلم و سریال‌‌هایی که منطق چندانی نداشت، آدم‌‌هایی که پرواز می‌‌کردند، موجوداتی عجیب و... حالا هرچند شاید فیلم‌‌های رزمی پرازخالی‌‌بندی برای بسیاری از ما جذاب نباشد؛ اما تماشای‌‌شان بعد از یک روز خسته‌‌کننده می‌‌تواند هم خاطره‌‌انگیز باشد و هم باعث رفع خستگی شود. فیلم «موش تزئینی، گربه سلطنتی و 9 گرگ خون ژرف» با این اسم عجیب‌‌و غریبش می‌‌تواند برای کسانی‌‌که این ژانر را دوست دارند جذاب باشد. با معرفی این فیلم همراه ما باشید. (برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

اتحاد علیه نیروی اهریمنی

فیلم تلفیقی از ژانرهای اکشن و رزمی با کمدی و ماجرایی است. داستان قتل‌‌عام زنان یک معبد توسط نیرویی عجیب و شیطانی شروع می‌‌شود. یک مامور سلطنتی دنبال حل معمای این جنایت است؛ اما پای یک آدم عجیب هم به ماجرا باز می‌‌شود که به دلایل شخصی دنبال کشف راز این ماجراست. طی درگیری که این دو نفر بر سر مدارک قتل دارند، پای یک دختر جوان هم باز می‌‌شود. دختر جوانی که می‌‌خواهد با بهترین شمشیرزن شهر ازدواج کند. از این جاست که کمدی بامزه‌‌ای هم شکل می‌‌گیرد و مرحله به مرحله تا پیدا شدن نیروی اهریمنی با قهرمانان فیلم جلو می‌‌رویم. فیلم از جنبه جنایی جالب است، اکشن استاندارد و طراحی مبارزات رزمی‌‌اش هم تماشایی است، کمدی معقول و به اندازه‌‌ای دارد. اما جلوه‌‌های ویژه‌‌اش در حد آثار طراز اول سینمای جهان نیست. تمام موتیف‌‌های رزمی‌‌های قدیمی مثل پرش‌‌های بلند، غیب‌‌شدن، پرواز و... را هم دارد و خبر خوب این‌‌که با دوبله فارسی اختصاصی از لینک زیر در دسترس شماست.

>>> برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید

اگر از تماشای این فیلم لذت بردید می‌‌توانید با مراجعه به بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، با اینترنت همراه و بدون نیاز به خرید اشتراک، فیلم، سریال و مستندهای روز جهان را با کیفیت خوب و دوبله‌‌های اختصاصی تماشا کنید. اگر هم اشتراک بخرید اینترنت شما نیم‌بهاء خواهد بود. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره