نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

داستان زندگی مردی که جن‌گیر رسمی پاپ بود

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
داستان زندگی مردی که جن‌گیر رسمی پاپ بود

آخرین خبر/ گابریل آمورث یکی از معروف‌ترین کشیش‌های دنیاست. کسی‌که چند سال قبل در 91 سالگی درگذشت و دنیا او را با عنوان مهمش می‌شناسد یعنی «جن‌گیر پاپ». در دورانی که کلیسا ترجیح می‌داد برای آن‌که وجهه‌اش در دنیای جدید با مباحثی مثل برگزاری مراسم جن‌گیری خدشه‌دار نشود؛ آمورث انجمن رسمی جن‌گیران را تاسیس کرد؛ سال‌ها رئیس آن بود و تنها کسی بود که عنوان رسمی جن‌گیر اسقف اعظم رُم را داشت. او غیر از جن‌گیری به پژوهش در زمینه الهیات و روان‌شناسی هم مشغول بود و خاطراتش را هم می‌نوشت. فیلم «جن گیر پاپ» براساس زندگی او و یکی از چالش‌برانگیزترین مراسم‌های جن‌گیری که برگزار کرده ساخته شده و محصول 2023 است. فیلمی که با دوبله اختصاصی فارسی می‌توانید از این لینک تماشایش کنید. (برای تماشای فیلم با دوبله فارسی کلیک کنید)

مبارزه با ارباب جهنم 

راسل کرو در این فیلم در نقش گابریل امورث بازی می‌کند. هرچند این شخصیت واقعی و شناخته شده است؛ اما داستان فیلم برای هیجان بیشتر، بخشی از وقایع را دراماتیک و اغراق‌آمیز کرده که خاصیت هر فیلمی در ژانر وحشت است. فیلم داستان حضور یک خانواده در صومعه‌ای قدیمی است. ساخت و سازهای آن‌ها باعث می‌شود یک اهریمن قدیمی و قدرتمند آزاد شود و جسم پسر خانواده را تسخیر کند. اما هدف اصلی این اهریمن چیز دیگری است که با تماشای این فیلم ترسناک متوجهش خواهید شد. (برای تماشای فیلم با دوبله فارسی کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

درباره شخصیت آمورث افسانه‌های زیادی وجود دارد؛ از جمله این‌که می‌گویند او هزاران مراسم رسمی جن‌گیری انجام داده است. بسیاری از آدم‌های بانفوذ در واتیکان جزو مخالفان جدی او بودند و حالا شاهد اولین فیلم درباره این کشیش خاص هستیم. فیلم تمام مولفه‌های یک ژانر وحشت موفق را دارد و فراتر از آن، ختم به یک مراسم جن‌گیری ساده نمی‌شود بلکه تلاش می‌کند پیچیدگی‌های خاصی را به داستان‌های همیشگی بدهد. بازی راسل کرو و به‌خصوص شوخ‌طبعی‌هایش در لحظات حساس و نفس‌گیر جذاب است. اگر از اینترنت تلفن همراه استفاده می‌کنید می‌توانید این فیلم را از لینک زیر و بدون نیاز به خرید اشتراک تماشا کنید.  

>>> برای تماشای فیلم با دوبله فارسی کلیک کنید 

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






  

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar