نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

حمام خون با بازگشت مردگان شیطانی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
حمام خون با بازگشت مردگان شیطانی

آخرین خبر/ یک زمانی هر فیلم وحشتناکی بین ما ایرانی‌‌ها معروف می‌‌شد به «کلبه وحشت». خود کلبه وحشت هم در اصل اسم ایرانی شده سری فیلم‌‌های «مرده شرور» بود که آن‌‌زمان به‌‌خاطر خشونت زیاد و ترس خاصی که در مخاطب ایجاد می‌‌کرد محبوب شده بود و نسخه VHS اش را 10 بار می‌‌دیدیم و هر 10 بار می‌‌ترسیدیم. حالا پس از سال‌‌ها نسخه تازه‌‌ای از این فیلم ارائه شده به‌‌نام «بازگشت مردگان شیطانی». فیلم محصول 2023 است و همزمان با اکران جهانی می‌‌توانید با دوبله فارسی اختصاصی از این لینک تماشایش کنید. (برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

مرده شرور حمام خون راه می‌‌اندازد

فیلم از همان سکانس آغاز با مخاطب اتمام حجت می‌‌کند که بداند با فیلم خشن و پر از خون‌‌ریزی طرف است. داستان درباره زنی است به‌‌نام اِلی که با دو فرزندش زندگی می‌‌کند. همان شبی که بث خواهر الی برای ملاقاتش به‌‌خانه آن‌‌ها آمده زلزله‌‌ای رخ می‌‌دهد. پسر بازیگوش الی به‌‌زیرزمین مجتمع ساختمانی‌‌شان می‌‌رود. زلزله باعث شده یک در مخفی باز شود که داخل آن یک کتاب پر از اوراد شیطانی قرار دارد. با خواندن یکی از آن وردها، شیطانی وارد ساختمان می‌‌شود که کابوس بزرگی برای خانواده الی و بث رقم می‌‌زند. آن‌‌هم درحالی‌‌که ارتباط آن‌‌ها با دنیای بیرون قطع شده. برای تماشای فیلم با نت همراه، نیازی به خرید اشتراک ندارید و فقط کافی است به این لینک مراجعه کنید. (برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

چرا ببینیم؟ چرا نبینیم؟

فیلم در زیرژانر اسلشر در ژانر اصلی وحشت قرار می‌‌گیرد. نیمه اول فیلم وحشتی ملموس و حساب شده دارد. اما کم‌کم یک فیلم با خشونتی افسارگسیخته مقابل ما قرار می‌‌گیرد که در شکل کشتن شخصیت‌‌ها و ارائه وحشتی ناشی از آن، هیچ مرزی نمی‌‌شناسد. برای همین اگر فیلم ترسناک با درون‌‌مایه‌‌های ماورایی و روان‌‌شناختی را دوست دارید شاید این فیلم راضی‌‌تان نکند. اما اگر یک تریلر دیوانه‌‌وار با هیجان عجیبش را می‌‌پسندید سراغ فیلم خوبی آمده‌‌اید. فیلم دوبله فارسی اختصاصی هم دارد و همان‌‌طور که می‌‌دانید مثل بیشتر فیلم‌‌های ژانر وحشت، نسخه اصلی و نسخه ممیزی شده، تفاوت خاصی ندارند؛ پس با خیال راحت با کمک لینک زیر به تماشای این فیلم و حمام خونش بنشینید. (توصیه: فیلم مناسب افراد زیر 18 سال نیست، پس خانوادگی نبینید)

>>> برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید

اگر از تماشای این فیلم لذت بردید می‌‌توانید با مراجعه به بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، با اینترنت همراه و بدون نیاز به خرید اشتراک، فیلم، سریال و مستندهای روز جهان را با کیفیت خوب و دوبله‌‌های اختصاصی تماشا کنید. اگر هم اشتراک بخرید اینترنت شما نیم‌بهاء خواهد بود. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir