نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

محبوب‌ترین سریال کُره‌ای را با دوبله اختصاصی ببینید 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
محبوب‌ترین سریال کُره‌ای را با دوبله اختصاصی ببینید 

آخرین خبر/ «کی‌درام» یا به‌قولی سریال‌های داستان محور کُره‌ای، تبدیل به گونه‌ای جذاب بین مخاطبان جهانی به‌خصوص قشر نوجوان و جوان شده. با این‌حال مختصات داستانی و جنس شخصیت‌پردازی همه آن‌ها استانداردهای بین‌المللی را برای جذب همه سنین و سلیقه‌ها ندارد. اما سریال «وکیل ووی عجیب غریب» از آن‌جایی که برای نتفلیکس و پخش گسترده جهانی، ساخته شده از آن مجموعه‌هایی است که استاندارد بالایی دارد و با هر سلیقه جذب آن خواهید شد. سریالی که امتیاز شگفت‌انگیز 8.7  را از کاربران IMDB و نمره بسیار بالا و تکرار نشدنی 100 از 100 را از منتقدان سخت‌گیر سایت «روتن تومیتوز» دریافت کرده و محبوب‌ترین سریال کُره‌ای چند وقت اخیر بین مخاطبان جهانی است. (برای تماشای سریال با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

وکیلی نابغه که مبتلا به اوتیسم است

سریال درباره دختر جوانی به‌نام «وو یونگ وو» است که حافظه شگفت‌انگیزی دارد و هرچیزی را ببیند به‌خاطر می‌سپارد. او که مبتلا به نوعی از اوتیسم یا درخودماندگی است در برقراری ارتباط اجتماعی، به‌خصوص ارتباط چشم با چشم مشکل دارد اما از نبوغش برای حفظ کردن تمام قوانین استفاده می‌کند و باعث می‌شود وکیل شگفت‌انگیزی شود. اما مشکل این‌جاست که مخالفان او به‌خاطر این‌که امکان برقراری ارتباط معمولی را ندارد و رفتارش کمی عجیب است حاضر به پذیرش او نیستند. این درام حقوقی جذاب و گیرا، که خرده‌داستان‌های سیاسی و عاشقانه هم دارد و از جنبه‌های انسانی قدرتمندی در آموزش مخاطب برای برقراری ارتباط با مبتلایان اوتیسم برخوردار است یک داستان ساده مشابه بسیاری از سریال‌های کره‌ای یا ترکی را دنبال نمی‌کند و درعین جذابیت، محتوایی عمیق و دوست داشتنی دارد. سریال دنیا را از نگاه یک نابغه با حافظه نامحدود که درخودماندگی دارد روایت می‌کند اما اصلاً تلخ نیست، برای مبتلایان به اوتیسم ترحم نمی‌خرد و از قضا در بسیاری از سکانس‌ها بدون توهین به این افراد، کمدی موقعیت شیرینی هم خلق می‌کند. هنر سریال ایجاد تعادل بین جنبه‌های سرگرم‌کننده، کمدی، خط داستانی عاشقانه، خط داستانی حقوقی و البته پیام‌های اخلاقی است که نخ نما نیستند. این سریال 16 قسمتی که نقدهای مثبتی دریافت کرده برای اولین بار با دوبله اختصاصی ارائه شده و اگر از نت همراه استفاده می‌کنید برای تماشایش نیازی به خرید اشتراک ندارید. کافی است به لینک زیر مراجعه کنید.

>>> برای تماشای سریال با دوبله اختصاصی کلیک کنید

با آخرین خبر بکوب فیلم ببینید!

اگر از اینترنت تلفن همراه استفاده می‌‌کنید می‌‌توانید با مراجعه به بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، بدون نیاز به خرید اشتراک، با گوشی، تبلت، لپ‌‌تاپ و تلویزیون هوشمند، بکوب فیلم ببینید. فقط به خاطر داشته باشید اینترنت شما تمام بهاء خواهد بود. برای همین بهتر است در بخش تنظیمات کیفیت فیلم را کاهش دهید تا حجم بسته شما کم نشود. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir