نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

شهری که در محاصره وحشت است

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
شهری که در محاصره وحشت است

آخرین خبر/ تصور کنید در مسیر یک سفر زیبای جاده‌‌ای هستید که یک درخت راه‌‌تان را مسدود می‌‌کند و ناچارید از بیراهه بروید. به شهری کوچک و ترسناک می‌‌رسید، از هر طرف شهر خارج می‌‌شوید دوباره به نقطه اول برمی‌‌گردید. انگار راه فراری از شهر وجود ندارد. اما این تنها راز این شهر نیست. شب‌‌ها موجودات عجیبی که لبخند بر لب دارند وارد خانه‌‌ها می‌‌شوند و آدم‌‌ها را سلاخی می‌‌کنند. تنها راه مقابله با آنان یک طلسم عجیب و مرموز است و این‌‌ که به حرف‌‌های اغواکننده‌‌شان بی‌‌توجه باشید. سریال «از سوی» محصول 2022 با این ایده جالب، راوی یک داستان ترسناک، نفس‌‌گیر و معمایی است که مخاطبان زیادی به‌‌خود جلب کرده است. اگر از نت همراه استفاده می‌‌کنید می‌‌توانید بدون نیاز به اشتراک، سریال را از این لینک تماشا کنید. (برای تماشا با زیرنویس کلیک کنید)

معماهایی که به ذهن مخاطب قلاب می‌‌اندازند

چرا امکان خروج از این شهر نیست درحالی‌‌که عده‌‌ای واردش می‌‌شوند؟ چرا در این شهر وسایل ارتباطی قطع می‌‌شوند؟ آن موجودات ترسناک و خندان چه چیزی هستند و از کجا می‌‌آیند؟ چرا طلسم می‌‌تواند آن‌‌ها را متوقف کنند؟ چرا از شکنجه و سلاخی آدم‌‌ها لذت می‌‌برند؟ راه خروج از شهر چیست؟ «از سوی» در همان قسمت اول مخاطب را با یکسری سئوال مواجه می‌‌کند و پاسخ به این کنجکاوی‌‌ها هیچ راهی جز تماشای سریال ندارد. سریالی با طراحی صحنه بی‌‌نظیر، فیلمبرداری و نورپردازی که در خدمت اتمسفر دلهره‌‌آور سریال است. فصل اول سریال 10 قسمت دارد و از منتقدان سایت روتن تومیتوز امتیاز 98 از 100 را گرفته. کاربران IMDB هم امتیاز 7.7 را به این مجموعه داده‌‌اند. اگر اهل تماشای سریال‌‌های ترسناک و معمایی هستید «از سوی» را از لینک زیر ببینید.

>>> برای تماشا با زیرنویس کلیک کنید

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 

   

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir