برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

آیا کشتی کچ واقعیه؟

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
آیا کشتی کچ واقعیه؟

آخرین خبر/ تماشای کشتی کچ همیشه با این سئوال مواجه بوده که واقعاً این‌‌قدر شدید همدیگر رو می‌‌زنند؟ اگر همه چیز از قبل تعیین شده، پس قهرمانی در این ورزش چه ارزشی دارد؟ اگر همه چیز برنامه‌‌ریزی شده است چرا این‌‌قدر شدید مبارزه می‌‌کنند و تا مرحله تارومار کامل همدیگر پیش می‌‌روند؟ چرا مخاطبان واکنشی نشان نمی‌‌دهند و همه چیز را باور می‌‌کنند؟ سریال «هیلز» که داستان دو برادر فعال در این رشته است به تمامی این سئوالات پاسخ می‌‌دهد و پشت صحنه این رقابت‌‌ها را به زیبایی معرفی می‌‌کند. ورزشی که ستاره‌‌های جذاب و محبوبی دارد. از راک ستاره پولساز هالیوود تا جان سینا، دیو باتیستا و حتی ری مستر ریو، هر کدام به نوعی در جذب بسیاری از ما به دنیای این ورزش جالب موثر بودند. پشت پرده این مسابقات هم در نوع خودش جالب است؛ چون این ورزش یک مبارزه ساده نیست و پیچیدگی‌‌هایی دارد به‌‌خصوص این‌‌که نتایجش هم مثل ضربه‌‌ها چندان واقعی نیست. اگر دوست دارید به دنیای این ورزش بیشتر آشنا شوید سریال «هیلز» را از این لینک با دوبله اختصاصی تماشا کنید. (برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

هیلز چیست؟

جذابیت این ورزش تکیه بردوقطبی‌‌های جالبی دارد که داخل رینگ شکل می‌‌گیرد. ورزشکاران محبوب که با روش‌‌های درست برنده می‌‌شوند «فیس» نامیده می‌‌شوند و ورزشکارانی که قرار است محبوب تماشاگر نباشند «هیلز». تماشاگران هم از ورزشکاران فیس مقابل مبارزان هیلز حمایت می‌‌کنند. در کمپانی معروف WWE اندرتیکر و رندی اورتون از نمونه‌‌های معروف ورزشکاران هیلز محسوب می‌‌شوند. یعنی افرادی که کاراکترشان برای مسابقات منفور طراحی شده. کمپانی‌‌های کشتی‌‌کچ برای این‌‌که هیجان مسابقه بالا برود و تماشاگران به وجد بیایند معمولاً تقابل‌‌هایی را طراحی می‌‌کند که نتیجه‌‌اش هم معلوم است، در بیشتر اوقات ورزشکاران فیس برنده می‌‌شوند و اگر هم چهره‌‌های هیلز برنده باشند با نامردی به کمربند قهرمانی می‌‌رسند. ورزشکاران این رشته جلوی دوربین همدیگر را کتک می‌‌زنند و ناسزا می‌‌گویند؛ اما در پشت صحنه رفاقت دارند و برای برگزاری بهتر مبارزه و اجرای قشنگ فنون طوری‌‌که صدمه‌‌ای به کسی نخورد همکاری و تمرین دارند. سریال «هیلز» با روایت داستان دو برادر که یک کمپانی محلی کشتی کچ دارند به پشت صحنه این رقابت‌‌ها سرکی می‌‌کشد. دو برادری که باید چراغ میراث پدری، یعنی مسابقات کشتی کچ را روشن نگه‌‌دارند. برادر بزرگتر برای خودش یک شخصیت هیل طراحی کرده. اما چالش‌‌ها از یک جایی به بعد سراغ‌‌شان می‌‌آید. بزرگان دوبله مثل میرطاهر مظلومی، امیر جوشقانی، پارسا حمیدی و... به‌‌جای شخصیت‌‌های اصلی صحبت‌‌کرده‌‌اند و نمره سریال از کاربران و منتقدان هم بالاست. سریال در کنار صحنه‌‌های زد و خورد، وجوه انسانی جالبی دارد و قصه‌‌اش مخاطب را درگیر می‌‌کند. برای تماشای آن کافی است آخرین خبرتان را به‌‌روز کنید و به لینک زیر بروید:

>>> برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید

نکته: تماشای سریال با اینترنت تلفن همراه رایگان است (حجم مصرفی تمام بهاء) و با اینترنت خانگی در ازای خرید یک اشتراک با تخفیف ویژه حجم مصرفی نیم بهاء خواهد بود.              

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره