برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

ادعایی در مورد استقبال عجیب از محمدرضا گلزار در یک مراسم

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
ادعایی در مورد استقبال عجیب از محمدرضا گلزار در یک مراسم

آخرین خبر/ ‌ماجرای ازدحام هواداران محمدرضا گلزار در یک مراسم افتتاحیه حاشیه ساز شد.

روز گذشته ویدئو‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که ازدحام هواداران محمدرضا گلزار در مراسم افتتاحیه یک مرکز خدمات تلفن همراه در تهران نشان می‌دهد.

پس از این ماجرا، حسین لامعی(منتقد سینما) در مورد ویدئوی منتشرشده از «مردم و طرفداران محمدرضا گلزار» در فضای مجازی یادداشتی نوشته است:

  "ویدیویی از محمدرضا گلزار، در رسانه‌های داخلی و خارجی در حال وایرال است؛ که گلزار میانِ ازدحامِ طرفداران، واردِ «مراسم افتتاحیه یک مرکزِ خدماتِ تلفن همراه» می‌شود... گلزار خودش‌ هم چندین ویدیو از این‌ مراسم گذاشته و زیرش نوشته: «عاشقتونم»  عارضم به خدمتتان... آن جمعیتی که در آن مراسم دیده می‌شوند، «مَردمِ عادی نیستند». طرفدارِ گلزار هم نیستند. «سیاهی‌لشکرِ» سینمایی‌اند. شغلِ رسمیِ آن‌ها، «سیاهی‌لشکری‌»ست. بسیاری‌شان، تحتِ قردادِ دفاتر سینمایی‌اند؛ در بسیاری از فیلم‌های سینمایی، در نقش سیاهی‌لشکر بوده‌ند، و اهالی سینما آن‌ها را خوب می‌شناسند. نفری بین ۸۰ الی ۱۵۰ تومن روزانه میگیرند که سر صحنه حاضر بشوند. اگر بهشان این پول را بدهید، جاهای دیگر هم میروند. مثلِ اینجا...  باری... شعورِ مَردمِ ایران، این‌روزها، بسیاربسیار فراتر از این تصاویرِ ساختگیِ تهوّع‌آور است. اگر به‌ فکرِ لو رفتنِ خودتان نیستید؛ به فکر «آبروی مَردم» باشید."

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar