برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

کنترل ذهن و رفتار انسان‌ها با هیبنوتیک

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
کنترل ذهن و رفتار انسان‌ها با هیبنوتیک

آخرین خبر/ درباره هیپنوتیزم خیلی چیزها می‌دانیم، فرآیندی که طی آن یک نفر با مهارت و دانشش تلاش می‌کند خاطراتی را از ضمیر ناخودآگاه فرد بیرون می‌کشد اما نمی‌تواند روی آن خاطرات یا ذهن فرد تسلطی داشته باشد. اما در هیبنوتیک می‌تواند رفتار و ذهن طرف مقابل را کامل تحت سلطه داشت بدون آن‌که بداند. با این تفاوت که هیپنوتیزم علمی است و تبیین روان‌شناسانه دارد اما هیبنوتیک لااقل در حال‌حاضر مبنای علمی ندارد اما می‌دانیم می‌شود با روان‌گردان یا چیزهای دیگر ذهن کسی را کمی منحرف کرد. فیلم «خواب‌آور» یا «هینوتیک» محصول 2023 درباره مردی است که با کنترل ذهن کارمند بانک، پلیس و خیلی‌های دیگر را تحت سلطه دارد. فیلمی با بازی بن افلک بازیگر اسکاری سینمای آمریکا و البته دوبله اختصاصی. (برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

داستانش از چه قراره؟

دختر یک پلیس توانمند و وظیفه‌شناس ربوده می‌شود. رباینده کودک نمی‌داند چرا این دختر را دزدیده، نمی‌داند او را به‌ کجا برده و ادعا می‌کند هیچ چیزی از آن لحظات یادش نیست. پلیس دنبال حل ماجراست اما در جریان دستبرد به یک صندوق امانات، متوجه می‌شود سارق بانک‌های شهر، اطلاعاتی از نحوه ربوده شدن دخترش دارد. اما این سارق توانایی‌های ذهنی شگفت‌انگیزی دارد که مقابله با آن کار هرکسی نیست. برای همین این افسر سراغ یک زن با توانایی هیبنوتیک می‌رود تا با سارق نابغه مقابله کند. یک اکشن، جنایی و معمایی با بازی بن افلک، آلیس براگا و ویلیام ویچنر بازیگر محبوب «فرار از زندان» که از همان لحظات اول مخاطب را درگیر می‌کند. برای تماشای این فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. فقط به لینک زیر بروید و فیلم را ببینید و لذت ببرید.

>>> برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید

بکوب فیلم ببینید!

اگر از اینترنت تلفن همراه استفاده می‌‌کنید می‌‌توانید با مراجعه به بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، بدون نیاز به خرید اشتراک، با گوشی، تبلت، لپ‌‌تاپ و تلویزیون هوشمند، بکوب فیلم ببینید. فقط به خاطر داشته باشید اینترنت شما تمام بهاء خواهد بود. برای همین بهتر است در بخش تنظیمات کیفیت فیلم را کاهش دهید تا حجم بسته شما کم نشود. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






   

 
.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar