نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

برای این 5 دلیل سریال جذاب «شکارچیان شگفت‌انگیز» را تماشا کنید

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
برای این 5 دلیل سریال جذاب «شکارچیان شگفت‌انگیز» را تماشا کنید

آخرین خبر/ اگر طرفدار یک فانتزی ترسناک که داستان پرکشش با اکشن ادغام شده هستید سریال کره‌ای «شکارچیان شگفت‌انگیز» می‌تواند شما را سرگرم کند. سریالی که نمره بسیار خوب 8.1 را از کاربران سایت IMDB دریافت کرده است و در این مطلب 5 دلیل برای تماشای آن را مرور می‌کنیم:

1) فاز متفاوت سریال| سریال داستان گروهی از شکارچیان شیاطین و اهریمن‌هاست که به‌عنوان کارمندان یک رستوران معمولی زندگی می‌کنند و کارشان این است که در قلمروی خودشان مانع از نفوذ ارواح پلیدی شوند که به امید زندگی جاویدان قصد تسخیر ارواح انسان‌ها را دارند. این شکارچی‌ها قابلیت‌های متفاوتی دارند که باعث تکمیل عملکرد هم می‌شود. به‌شرط این‌که اهریمن‌های سطح بالا برابرشان قرار نگیرند. شکل مبارزه آن‌ها با شیاطین اکشن جالب سریال را شکل می‌دهد. (برای تماشا با دوبله فارسی اختصاصی کلیک کنید)

2) شخصیت‌های دوست‌داشتنی| هرچند به‌نظر می‌رسد فضای سریال باید تیره و خشن باشد اما شخصیت‌پردازی اثر شیرین است و با کاراکترهایی مواجهیم که بامزه، مهربان، دوست‌داشتنی و دارای ضعف و قوت‌های انسانی هستند.

3) اکشن جذاب| سریال علاوه بر لحظه‌های نفس‌گیری که حاصل درام است پر است از سکانس‌های مبارزه‌ها که طراحی جذابی دارند.

4) دوبله فارسی اختصاصی| نسخه اصلی سریال تفاوتی با نسخه پیشنهادی ما ندارد و می‌توانید سریال را با دوبله اختصاصی و حرفه‌ای از لینک زیر تماشا کنید.

5) نیازی به خرید اشتراک ندارید| کافی است با نت همراه روی لینک زیر کلیک کنید. اگر با دنیای فانتزی اثر ارتباط برقرار کنید با تماشای یک قسمت مشتری سریال خواهید شد.

>>> برای تماشا با دوبله فارسی اختصاصی کلیک کنید

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





 

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar