برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نوشیدنی پرخاصیت برای روزهای گرم

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
نوشیدنی پرخاصیت برای روزهای گرم

آخرین خبر/ طالبی یکی از پرطرفدارترین میوه های فصل گرما است که علاوه بر طعم فوق العاده ان می توان به خاصیت ضد سرطانی ان نیز اشاره کرد ، این میوه سرشار از ویتامین آ بوده ، به همین دلیل پزشکان نیز مصرف ان را توصیه میکنند،طالبی را هم می توانید به صورت قاچ شده میل کنید و یا با ان نوشیدنی خنک و شیک  تهیه کنید 

مواد لازم
طالبی ۱ عدد متوسط
شیر ۱ پیمانه
شکر ۵ قاشق غذا خوری
وانیل نوک قاشق چای خوری
طرز تهیه
مرحله اول

طالبی را به خوبی بشویید و بگذارید اب اضافه ی ان گرفته شود. سپس پوست ان را کامل گرفته و ان را به دو نیم‌ تقسیم کنید. سپس هسته یا تخم های ان را بصورت کامل خارج کنید و ان را به قسمت های کوچک تر برش دهید .

مرحله دوم

تکه های طالبی را در ظرفی قرار دهید و روی ان شکر بریزید و در یخچال قرار دهید، اجازه دهید شکر به خورد طالبی برود و اب بیاندازد.

مرحله سوم

در این مرحله تکه های طالبی را در میکسر بریزید و شیر و وانیل را به ان اضافه کنید و اجازه دهید به مدت ۳-۵ دقیقه کاملا میکس شوند.

شیک طالبی شما اماده است ان را چندین بار هم بزنید تا بافت ان یکدست شود، و به مدت ۰/۵-۱ ساعت در یخچال قرار دهید تا خود را بگیرد و خنک شود ، پس از گذشت این زمان شیک را از یخچال بیرون بیاورید و درون لیوان مناسب بریزید سپس با تکه های طالبی و …تزیین و نوش جان کنید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره