logo

غذاي ملل/ ساده ترين روش پخت ماکاروني در ايتاليا

منبع
فوت و فن
بروزرسانی
غذاي ملل/ ساده ترين روش پخت ماکاروني در ايتاليا
فوت و فن/ ماکاروني به سبک ايتاليايي بسيار ساده است. البته آنها انواع پاستا و ماکاروني دارند و ما ساده‌ترين آنها که با پنير چدار تهيه مي‌شود را برايتان انتخاب کرده‌ايم. حتما امتحان کنيد. تعداد: ۶ نفر زمان تهيه: ۱۵ دقيقه زمان پخت: ۴۰ دقيقه چي لازم دارم:
۴ پيمانه ماکاروني يک عدد تخم‌مرغ درشت ۴ قاشق غذاخوري کره ¼ پيمانه آرد کامل ۲٫۵ پيمانه شير کامل ۲ قاشق سرخالي پودر خردل ۴۵۰ گرم پنير چدار رنده شده نمک نصف قاشق چايخوري فلفل سياه پاپريکا و آويشن چطور بپزم:
۱- ماکاروني‌ها را داخل آب و نمک بپزيد و آبکش کنيد. سپس کنار بگذاريد. ۲- در يک کاسه کوچک، تخم‌مرغ‌ها را هم بزنيد. در يک تابه بزرگ، کره را آب کنيد و آرد را بريزيد. آنها را روي حرارت ملايم مدام هم بزنيد تا غليظ شوند. (نبايد بجوشند و روي آنها حباب ايجاد شود.) سپس شير و پودر خردل را اضافه کنيد. پس از اينکه کمي غليظ شد، حرارت را تا آخر کم کنيد. ۳- ¼ پيمانه از سس آماده شده را برداريد، داخل آن تخم‌مرغ اضافه کنيد و هم بزنيد. سريع هم بزنيد تا تخم‌مرغ پخته نشود. سپس پنير را اضافه کنيد و هم بزنيد تا کاملا آب شود. نصف قاشق چايخوري نمک، ادويه و فلفل سياه را اضافه کنيد. ۴- ماکاروني‌هاي پخته شده را در ظرف بکشيد و از اين سس روي آن بريزيد و تا گرم است آن را سرو کنيد. با کانال تلگرامي «آخرين خبر» همراه شويد