مجله اینترنتی تناسب اندام/ بی تحرکی، چاقی، تغذیه نامناسب و ... باعث تجمع چربی در اطراف عضلات بازو می شود. با پیروی از یک رژیم مناسب و انجام حرکاتی که بر عضلات بازو متمرکز هستند، می توان از حجم چربی بازوها کم کرد.


طبق تحقیقات کنسول ورزشی آمریکا، ترکیب ورزش های هوازی ، تمرینات قدرتی، و یک رژیم همراه با ورزش بهترین راه برای کاهش چربی های بدن است. تمرینات زیر به شما کمک می کنند تا ضربان قلب خود را افزایش دهید، عضلات دست خود را تقویت کنید، و چربی های موجود در کل بدن به خصوص چربی های بازو را کم کنید. هر چه عضلات دست قدرتمند تر شوند، چربی های آن ها نیز کم شده و بازو ها شکل زیباتری به خود می گیرند.لاغری بازو ها



ضربه ا سلم یا کوبیدن توپ روی زمین تمرینی برای کل عضلات بدن است که تا حدودی یک ورزش هوازی هم به شمار می آید.
تجهیزات مورد نیاز:یک توپ شماره پنج یا توپ والیبال
نحوه اجرا:

پاهای خود را هم عرض شانه ها باز کنید و بایستید. توپ را جلوی قفسه سینه نگه دارید.
سپس زانو های خود را کمی خم کرده و توپ را با بیشترین قدرت دستان خود بر روی زمین بکوبید.
در حین بازگشت توپ را بگیرید و و زانو ها را دوباره صاف کنید. در حین تمرین حتما کمر خود را صاف و کشیده نگه دارید و از زانوها برای بالا آمدن کمک بگیرید.
این تمرین را تا جایی که می توانید تکرار کنید. انجام این حرکت باید بددون وقفه صورت بگیرد.


همراهان عزیز، آخرین خبر را بر روی بسترهای زیر دنبال کنید:
آخرین خبر در ویسپی
http://wispi.me/channel/akharinkhabar
آخرین خبر در سروش
http://sapp.ir/akharinkhabar
آخرین خبر در گپ
https://gap.im/akharinkhabar