برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

چند ایده جذاب برای انتخاب لباس عید

منبع
مجله دلگرم
بروزرسانی
مجله دلگرم/ عيد نوروز که جشن باستاني ما ايراني هاست، زمان ديد و بازديد و مهماني دادن و مهماني رفتن است. اکثر خانم ها در اواخر سال به دنبال لباس هاي خاص و مناسب براي اين مهماني ها هستند. اما بهتر است براي عيد چه لباسي براي بپوشيم؟ لباسي که براي عيد انتخاب مي کنيد، نبايد خيلي کلفت با خيلي اسپرت يا بيش از اندازه مجلسي باشد؛ اما بايد طوري باشد که در مقابل سوز و سرماي بهار شما را گرم نگه داشته و حالت نسبتا رسمي و کلاسيکي داشته باشد. در ادامه اين مقاله با چند آيتم مناسب براي داشتن يک استايل جذاب بهاري آشنا خواهيد شد.
براي عيد لباس چي بپوشم؟
کت و دامن
کت و دامن ها هم مثل کت و شلوار، حالت رسمي و شيکي دارن و خيلي براي مراسم عصر مثل عيد ديدني، مناسب و قشنگه. کت و دامن ها رو ميتونين با جوراب شلواري ست کنين و با مانتو مناسب و نازک روي اون، تيپ شيک و مد روزي رو داشته باشين. نکته ي مهم اينه که شما ميتونين کت و دامن و کت و شلوار هاتون رو به هر رنگي که دوست داريد سفارش بدين و بپوشين. بهتره که توي عيد، رنگ هاي شاد و روشن رو انتخاب کنين.
جامپ سوت يا سرهمي
جامپ سوت ها يا همون سرهمي ها که شوميز و شلوار به هم متصل هست، براي عيد ديدني کاملا گزينه ي مناسبيه. جامپ سوت ها چون تک رنگ هستن، ست کردن لباس هاي ديگه و کيف و کفش باهاش راحت تره و سريع تر ميتونين به نتيجه برسين..خوبي اين جامپ سوت ها اينه که چون شلوار داره، شما دغدغه ي پوشوندن پاهاتون رو هم ندارين.
پيراهن هاي مد روز
ميدونين که امسال لباس هايي که آستين هاي کلوش و بزرگ داشتن خيلي مد شد. اين مد هم توي مانتو و پالتو ها بود و هم توي لباس ها و پيراهن هاي مجلسي. توي عيد چون ديد و بازديد زياده، بايد به لباسمون دقت کنيم که مرتب و شيک و به خصوص مد روز باشه. براي همين انتخاب پيراهني که آستين کلوش داره باعث ميشه که به روز و شيک به نظر برسين. اين پيراهن ها رو ميتونين با جوراب شلواري ست کنين يا روي اون ها مانتو بلند بپوشيد که پاهاتون رو بپوشونه.
عينک مناسب
بعضي افراد تصور مي کنند عينک آفتابي تنها مختص تابستان است. اما بايد بدانيد هواي ابري و زيباي بهار نيز نيازمند عينک آفتابي مي باشد. اگرچه عينک آفتابي را در خارج از مهماني ها استفاده مي کنيد، اما وجود آنها براي تکميل کردن استايل تان کاملا ضروري خواهد بود. براي انتخاب عينک آفتابي مناسب بهار، بهتر است عينک هايي که رنگ هاي روشن دارند را مورد استفاده قرار دهيد. عينک هاي شيشه رنگي که مدتي است بسيار ترند شده اند، استايل شما را بسيار خاص و کلاسيک خواهند کرد.
شلوار مناسب
در انتخاب شلوار، دست تان نسبتا باز است. مي توانيد از شلوارهاي کتان، پارچه اي يا پنبه اي و کشي استفاده کنيد. اگر باز هم استايل هاي اسپرت تر را ترجيح مي دهيد، مي توانيد از شلوارهاي کتان جذب استفاده کنيد. اما از آنجاکه تمام آيتم هايتان را تا حدودي رسمي انتخاب کرده ايد، بهتر است از انتخاب شلوار جين هاي پاره و بيش از حد اسپرت صرف نظر کنيد. اگر اعتياد شديدي به پوشيدن شلوار جين داريد، مي توانيد شلوار جين هاي ساده و جذب را امتحان کنيد. در مورد رنگ شلوار نيز کمي جسورانه تر عمل کرده و رنگ هايي به غير از مشکي و سورمه اي را هم امتحان کنيد.
کفش مناسب
آيتم نهايي استايل تان، کفش هاي شما هستند. انتخاب کفش مستقيما به مدل کت يا مانتويي که قرار است براي عيد بپوشيد بستگي دارد. اگر کت هاي رسمي را انتخاب کرده ايد، کفش پاشنه بلند براي شما کاملا مناسب خواهد بود. اگر قصد داريد مانتو يا کت هاي کمي اسپرت تر به تن کنيد، مي توانيد ديگر مدل هاي کفش را هم در گزينه هايتان قرار دهيد. اما تا حد ممکن از پوشيدن کتوني براي عيد خودداري کنيد!
اکسسوري مناسب
يکي از مواردي که به آن کمتر توجه مي شود، اکسسوري است. اکسسوري مي تواند استايل شما را تا حد زيادي جذاب کرده و به آن جزئيات جذاب و هيجان انگيزي بدهد. براي مثال مي توانيد از يک بند عينک زيبا و مناسب رنگ لباس هايتان استفاده کرده يا يک گوشواره و گردنبند خاص و چشمگير بياندازيد. از ديگر اکسسوري هاي جذابي که مي توانيد براي عيد استفاده کنيد مي توان يک تل يا گيره سر زيبا، يک کيف مناسب با استايل تان و يا يک کمربند برروي شلوار فاق بلند تان را نام برد.
ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره