خراسان/ معمولا تمرین ورزشی بر اساس آناتومی بدن هر فرد و هدفش از ورزش برای او طراحی می‌شود مثلا بعضی افراد فقط در ناحیه‌ شکمی تجمع چربی دارند و حرکات مربوط به شکم را تمرین می کنند یا گروهی به دنبال فرم‌دهی در قسمت پایین تنه هستند و حرکات مخصوص این ناحیه را انجام می‌دهند.
اما یک دسته از تمرینات با عنوان تمرینات فول بادی وجود دارد که همه عضلات بدن را درگیر می‌کند و به زبان ساده عرق تان را در می‌آورد.
در این قسمت می‌خواهیم چند حرکت از این دسته از تمرینات را در منزل انجام دهیم و حسابی کالری بسوزانیم.
حرکت کوهنورد
دست‌های تان را به اندازه عرض شانه باز کنید و در وضعیت پلانک قرار بگیرید ،کف دست‌ها باید دقیقا زیر شانه و نه کمی جلوتر و یا عقب‌تر باشد. پاها را کنار هم بگذارید و البته پشت شما باید کاملا صاف باشد، حالازانوی راست خود را به سمت سینه بالا ببرید سپس پای راست خود را به وضعیت اول برگردانید و این حرکت را با پای دیگر تکرار کنید (سه ست با 20 بار تکرار انجام دهید.)


ما را در کانال «آخرین خبر» دنبال کنید

فناورد
فناورد آگهی