برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شغل‌های پردرآمد و پولساز مخصوص خانم ها

منبع
نمناک
بروزرسانی
شغل‌های پردرآمد و پولساز مخصوص خانم ها

نمناک/ يکي از دغدغه هاي خانم ها داشتن شغلي پردرآمد است. زنان در هر عرصه اي که تحصيلات و تخصص کسب مي کنند ميتوانند موفق عمل کنند اما گاهي اوقات موقعيت هاي مناسب و شغل هاي پردرآمد متناسب با آنها را بايد بشناسند تا درآمد خوبي داشته باشند.
يک شغل خوب و پردرآمد باعث بالا رفتن استقلال مالي خانم ها و بالا رفتن اعتماد به نفس آنها مي شود. در اين بخش به معرفي شغل هاي پردرآمد مي پردازيم .


روانشناس
يکي از بهترين و پردرآمدترين مشاغل براي خانم ها روانشناسي است زيرا خانم ها در درک احساسات و مشکلات افراد توانايي بالاتري از آقايان دارند . اين شغل در ميان خانم ها محبوبيت زيادي دارد.

پزشک عمومي
سلامت جسم و بدن هميشه براي افراد مهم است و مردم هميشه، حتي بدون آنکه خود بخواهند به پزشکان نياز دارند. اکثر بيماران براي درمان بيماري خود نزد پزشکان عمومي مي روند تا اين افراد با معاينه و انجام آزمايش هاي مختلف بيماري را تشخيص داده و درمان را آغاز نمايند بنابراين پزشکان عمومي درآمد خوبي دارند . پزشک عمومي در صورت نياز بيماران را به پزشکان متخصص ارجاع مي دهند.

داروسازي
يکي از بهترين شغل ها براي خانم ها داروسازي است . نياز به ساخت دارو و فروش آن به بيماران حتي در سخت ترين شرايط اقتصادي سبب شده که همواره جامعه به وجود داروسازان نيازمند باشد بنابراين با توجه به نياز بازار به اين افراد ، داروسازان حقوق و درآمد بالايي دارند . بسياري از داروسازان مي توانند صاحب يک داروخانه شوند يا به عنوان مشاور در شرکت هاي دارويي به کار گرفته شوند.

متخصص روابط عمومي
قسمت روابط عمومي شرکت ها يک شغل پردرآمد براي زنان است. اين افراد اطلاعات مورد نياز مشتريان را جمع آوري کرده و در اختيار آنان قرار مي دهند. کسانيکه در بخش روابط عمومي کار مي کنند عموما درک خوبي از کسب و کار مورد نظر داشته و اطلاعات را به درستي انتقال مي دهند.

پرستاري
يکي از کارهايي که زنان در آن حضور فعالتري نسبت به مردان دارند پرستاري است که درآمد خوبي نيز دارد . براي اين شغل تحصيلات دانشگاهي نياز است . امروزه مي توان با شرکت در دوره هاي آموزشي ، مهارت کمک پرستاري را کسب نمود . بيشتر پرستاران در بيمارستان ها مشغول به کار هستند، اما برخي نيز به مراقبت از سالمندان و يا حتي انکولوژي مي پردازند .

آرايش و زيبايي

امروزه بسياري از خانم ها مدت زمان زيادي از وقت خود را در آرايشگاه ها مي گذرانند و زيبا بودن برايشان اهميت فراواني دارد . بنابراين آرايشگري يکي از پردرآمدترين شغل ها براي خانم هاست .
در اين حرفه آموزش لازم را ببينيد و توانايي لازم براي کارها و خدمات زيبايي مانند کاشت ناخن،اکستيشن و. . . را کسب نماييد تا صاحب يکي از مشاغل پر درآمد شويد . شما مي توانيد در کنار اين شغل لوازم آرايشي نيز بفروشيد و از اين طريق نيز کسب درآمد نماييد.

وبلاگ نويسي
يکي از کارهاي تقريبا ساده و خلاقانه اي که خانم ها مي توانند در خانه انجام دهند ، وبلاگ نويسي يا فعاليت هدفمند در شبکه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام است. براي انجام اين کار آنها بايد در نويسندگي توانا باشند تا بتوانند از طريق وبلاگ نويسي يا ساخت صفحات در شبکه هاي اجتماعي کسب درآمد نمايند.

مدير استراتژي
مديريت استراتژيک شناسايي و توصيف استراتژي هايي است که مديران مي توانند جهت رسيدن به عملکرد بهتر و مزيت رقابتي براي سازمان خود انجام دهند.بررسي وضعيت، آمارها و درآمد کمپاني و ارائه راه هاي مناسب براي دستيابي به اهداف از وظايف يک مدير استراتژي است.

مترجم زبان
مترجمي يکي ديگر از شغل هايي است که خانم ها ميتوانند از آن در آمد خوبي کسب کنند. يک مترجم زبان براحتي ميتواند متون را ترجمه کرده و از آن درآمد خوبي کسب نمايد.

خياطي
يکي ديگر از شغل هاي پردرآمد زنان شغل خياطي است. با يک چرخ خياطي ساده مي توانيد انواع لباس را بدوزيد . افزايش درآمد شما در اين شغل بستگي به مهارت شما دارد بنابراين تبحر و مهارت کافي را کسب نماييد و براي مشتري هايتان وقت بگذاريد . اگر در زمينه لباس مجلسي و عروس کار کنيد ، درآمدتان بيشتر است.

کارهاي هنري
خانم ها داراي روحيه ظريف و همچنين سليقه خوبي مي باشند بنابراين در انجام کارهاي هنري توانا هستند. از کارهاي هنري ميتوان به نمد دوزي، شمع سازي، کار با چوب، چرم دوزي، عثمان دوزي و … اشاره کرد. در انجام اين کارها تبحر کافي را کسب نماييد و تبليغات خوبي انجام دهيد تا به در آمد بالايي برسيد.

تدريس خصوصي
تدريس خصوصي در زمينه درسي، هنري، آشپزي و... درآمد خوبي دارد و مبلغ آن ساعتي حساب مي شود. اگر خوب تبليغ کنيد ، در اين زمينه درآمد خوبي خواهيد داشت.

طراحي لباس
طراحي لباس يکي از مهم ترين و پردرآمدترين مشاغل محسوب شده و تبديل به يک صنعت شده است . براي ورود به اين شغل، علاقمندان بايد دانش و تخصص لازم را کسب کنند.
اگر به اين شغل علاقه داريد مي توانيد بدون داشتن سرمايه اوليه ، لباس هايي که در ذهن داريد را طراحي کنيد و توليد نماييد. پيشنهاد مي کنيم اگر به دنبال يک کار جديد و پر در آمد هستيد طراحي لباس گزينه مناسبي است.

عکاسي
اکثر مردم حداقل چند بار در زندگي خود براي داشتن عکس حرفه اي به آتليه هاي عکاسي مي کنند . بنابراين عکاسي يک شغل خوب و درآمدزا براي خانم ها است . براي رسيدن به اين حرفه در کلاس هاي آموزش عکاسي، شرکت کرده و در طول کلاس مهارت خود را بالا ببريد. براي عکاسي کافي است يک دوربين حرفه اي بخريد و تا چندين سال از آن استفاده کنيد.

برنامه نويس کامپيوتري
برنامه نويسي يکي از مهم ترين مهارت هايي است که براي خانم ها بسيار مناسب است زيرا مزايايي مانند دور کاري و انجام پروژه اي کارها را دارد. هر ساله، بر تعداد موقعيت هاي شغلي که مرتبط با برنامه نويسي هستند و يا پيش نياز اصلي آن ها برنامه نويسي است، افزوده مي شود.
بازنويسي، رفع ايراد، نگهداري و تست کردن اپليکيشن ها و در کل ساخت و توسعه نرم افزارهاي مختلف کار يک برنامه نويس است ، همچنين او بايد برنامه هاي مختلف در سيستم عامل ها و پلتفرم هاي متفاوت را داشته باشد و به برخي از زبان هاي برنامه نويسي مسلط باشد.

وکالت
بسياري از مردم براي مسائلي مانند طلاق و جدايي، تقسيم ارث و ميراث، کش مکش راجع به يک ملک و. . . نيازمند وکيل هستند . اين شغل براي خانم ها شغل خوبي است زيرا حضور زنان وکيل در حمايت از حقوق زنان بسيار تاثيرگذار است ، خانم ها به خاطر جنسيت يکسان با زنان وکيل، احساس راحتي بيشتري با آنان مي کنند و در نتيجه در مسائل مربوط به حقوق زن ، مراجعات خانم ها بيشتر به سوي وکلاي خانم است.

بانکداري و آموزش
يکي از مشاغل پرطرفدار در ميان زنان بانکداري است . امنيت کاري، ثبات حقوقي و دسترسي به مزايايي مانند وام ها سبب شده که زنان به اين شغل روي آورند.

اپتومتريست
اپتومتريست ها چشم بيماران را بررسي نموده و با انجام تست هاي مخصوص بينايي سنجي مشکل آنها را رفع مي کنند.مشخص کردن شماره عينک ، پيدا کردن ايرادات مختلف بينايي در افراد و معاينه سرپايي جراحات و ايرادات چشمي از جمله کارهاي اپتومتريست است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره