برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

موفقیت به سبک زنان معروف دنیا

منبع
نمناک
بروزرسانی
موفقیت به سبک زنان معروف دنیا

نمناک/ موفقيت معناي گوناگوني براي افراد مختلف دارد، اما مهم نيست براي شما چه معنايي دارد، موفقيت سخت کوشي را مي طلبد. فرد قوي بودن سخت نيست - اين چيزي است که هر فردي مي تواند به آن دست يابد. هميشه در تلاش براي بهتر شدن باشيد و به اين فرآيند احترام بگذاريد.در اين بخش برخي از عادت زنان موفق که مي توانيد براي خودتان انتخاب کنيد آورده شده است.

 1.شغل خود را در اولويت قرار مي دهند.
زنان قوي ممکن است بدانند که مي خواهند براي بقيه عمر چه کار کنند، اما اين به اين معنا نيست که آن ها زمان خود را صرف انجام هيچ کاري نمي کنند و کساد باقي مي مانند. آن ها هميشه براي چيزي که به آن شور و اشتياق دارند، کار مي کنند. آن ها مطالعه مي کنند، ياد مي گيرند، تجربه مي کنند، و هر کاري که لازم باشد را انجام مي دهند تا راه را براي آينده هموار کنند.

2. از درستکار بودن نمي ترسند.

زنان قوي شما را در جايگاه خود قرار مي دهند. بدون ترس از رد شدن افکار خود را تبليغ مي کنند. يک زن قوي نمي تواند به سادگي سکوت کند او هميشه صادق است

3. زماني را براي حسادت هدر نمي دهند.
زنان قوي روي خودشان تمرکز مي کنند. آن ها خودخواه نيستند، وقتشان را صرف نگراني درباره آنچه ديگران انجام مي دهند نمي کنند. آن ها وقتي همکاران شان ترفيع مي گيرند حسادت نمي کنند و وقتي دوستان شان خبر خوبي مي شنوند ناراحت نمي شوند.

4. منطقي هستند.
زنان قوي منطقي هستند. آن ها سر دوستان خود فرياد و جيغ نمي زنند و قطعا شکايت ، توهين نمي کنند که به آن ها آسيب بزنند. در عوض، آن ها مشکلات را حل مي کنند و از موقعيت هاي آشفته دوري مي کنند. زنان قوي اغلب در کنترل احساسات خود قوي هستند.

5. منتظر بهترين ها مي مانند مهم نيست چقدر طول مي کشد.
زنان قوي براي هر چيزي کار نمي کنند. آن ها ارزش خود را مي دانند، و از همه مهم تر، آن ها مي دانند که چه چيزي سزاوار آن هستند.

6. اهميت رابطه را مي دانند.

زنان قوي هميشه دوستان زيادي ندارند و اين به اين دليل است که آن ها روابط دوستانه خود را با دقت انتخاب مي کنند. آن ها مي دانند که چه نوع تاثير مثبت ممکن است بر زندگي آن ها داشته باشد، به همين دليل است که آن ها مي خواهند افرادي را داشته باشند که به اندازه کافي متمرکز، بااعتماد به نفس و مراقب هستند.

7. به راحتي قابل تشخيص نيستند.
زنان قوي اعتماد به نفس دارند. آن ها به سادگي وحشت نمي کنند و اين به اين دليل است که آن ها واقعا بر اين باورند که مي توانند هر کاري که مي خواهند انجام دهند. نقاط قوت را مي دانند و به هيچ کس اجازه نمي دهند که به آن ها بگويد که نمي توانند کاري انجام دهند که مي دانند واقعا مي توانند.

8. اجازه نمي دهند افراد آن ها را مختل کنند.
زنان قوي خود ايستادگي مي کنند. آن ها به افراد ديگر اجازه نمي دهند که با گفتار منفي رويشان تاثير بگذارند.

9. از اشتباهات ياد مي گيرند.

زنان قوي از اشتباهات ياد مي گيرند. چطور؟ به جاي سرزنش کردن افراد ديگر، زماني که کار اشتباهي انجام مي دهند، مسئوليت را بر عهده مي گيرند و از اين تجربه ياد مي گيرند.

10.آن ها اجازه نمي دهند هر چيزي آن ها را دچار رکود کند.
زنان قوي هميشه کاملا آرام نيستند. گاهي اوقات، نا اميد يا غمگين مي شوند، اما وقتي اين اتفاق مي افتد، ساعت ها يا روزها در تاريکي نمي نشينند. در عوض، از جا بلند مي شوند و به زندگي ادامه مي دهند

11. هرگز تسليم نمي شوند.
زنان قوي در برابر روياها ،روابطشان، اخلاق هر چيزي تسليم نمي شوند. به اين معنا نيست که آن ها نمي دانند چطور سازش کنند.

در ليست اين بخش از رازهاي موفقيت در نمناک ، فعاليت هاي روزانه 15 نفر اززنان موفق را که در عرصه هاي مختلف فعاليت دارند، در نظر گرفته ايم.

1) Hannah Bronfman، مدل وبنيان گذارDJ,HBFIT:
اين مدل مشهور روزي چهار ساعت در بعدازظهرها با کمپاني دي جي همکاري مي کنم، دليل موفقيت اش را خواب کافي مي داند.

2) Gwyneth Paltrow بازيگر، و بنيانگذار گوک:
اين فرد که درعرصه هاي مختلفي موفق است راز دوري از استرس و آرامش و موفقيت خود را حمام شبانه با سولفات منيزيم و استعمال روغن هاي ارگانيک در نقاط حساس بدنش مي داند.

3) Vera Wang، فشن ديزاينر:
اين ديزاينر توانا راز موفقيتش را خواب راحت و آسوده در شب مي داندو بهترين ايده ها موقع خواب و در شب به ذهنش مي رسد.

4) Blake Lively،بازيگر:
بليک، راز موفقيت خود را خوردن يک ليوان هات چاکلت داغ هميشه صبح ها، و يک تکه شکلات تلخ بعد ازظهرها مي داند و معتقد است شکلات حس خوبي به او مي دهد.

5) Mariska Hargitay، بازيگر و بنيان گذار موسسه قلب شاد:
اين بازيگر معروف با يک برنامه کاري فشرده راز موفقيت اش را حمايت هاي خانواده اش مي داند.

6)sherly sandberg، کارمند فيس بوک:
شرلي که ساعت کاري طولاني دارد و با موفقيت فرزند داري مي کند راز موفقيت خود را خواب کامل و کافي مي داند.

7)arrianna hufington سردبير پست چند رسانه اي در هافينگتون:
آريانا نيز به خواب کافي در طول شب اهميت زيادي مي دهد واين را راز موفقيتش مي داند و در اتاق خواب خود هيچ گونه وسيله الکترونيکي مانند موبايل يا آيپد قرار نمي دهد.

8)Jaime king، مدل و بايگر:
جيمي راز زيبايي خود را شستن صورت خود قبل از خواب و استفاده از پاک کننده هاي مخصوص پوست مي داند زيرا اين کار سبب مي شود پوستي شفاف تر و روشن تر داشته باشيد.

9) Lena Dunham، بازيگر و نويسنده:
اين بازيگر موفق راز موفقيت خود را خواندن کتاب هاي زياد شب ها و قبل از خواب مي داند.

10) Ellen DeGeneres، کمدين:
الن مهم ترين دليل آرامش و موفقيت اش را مديتيشن قبل از خواب مي داند زيرا تشويش و اضطراب و دردهاي مزمن را کاهش مي دهد، و کلسترول و فشار خون را تنظيم مي کند.

11) Emma Roberts، بازيگر:
اين بازيگر توانا علاقه و استعداد زيادي در خوانندگي دارد و راز موفقيت اش را علاقه به کتاب خواني مي داند.

12) Jennifer Aniston، بازيگر:
جنيفر هم راز موفقيت خود را انجام مديتيشن مي داند و معتقد است با مديتيشن ، کل زندگي اش عوض شده است بنابراين آن را جزء ثابت برنامه روزانه اش قرار داده است.

13) Whitney Tingle and Danielle Duboise، بنيان گذار scara life:
راز موفقيت اين دو نفر نيز خواب کافي در شب، و نوشيدن آب زياد در روز مي باشد.

14) Kate White، سردبير سابق رئيس جهاني:
کيت خواب ، تا نيمه هاي شب بيدار است و کم تر از 5 ساعت در طول شب مي خوابد . او به آشپز خانه خود علاقه زيادي دارد، بيشتر کارهاي خود را در آشپز خانه انجام مي دهد.

15) Lauren Conrad، دکوراتور و ديزاينر:
لوران راز موفقيت خود را اختصاص ساعاتي از روز به خودش و خواب کافي در طول شب و مرور اهدافش قبل از خواب مي داند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره