logo
جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

چرا شوهرم از من فراریه؟!

منبع
نمناک
بروزرسانی
چرا شوهرم از من فراریه؟!

نمناک/ در ابتداي روزهاي آشنايي و ازدواج، تنور عشق و علاقه گرم است اما با گذشت زمان به تدريج از عشق و علاقه برخي از زوجين به هم کاسته مي شود. عدم علاقه يکي از اتفاقات ناگواري است که کسي دلش نمي خواهد روزي گرفتار آن شود، به خصوص اگر شما هنوز به طرف مقابل خود علاقه داشته باشيد. گاهي به مرور زمان متوجه مي شويد که از عشق و علاقه همسرتان کاسته شده و او مانند روزهاي اول از بودن با شما خوشحال نيست. اگر احساس نموديد که همسرتان نسبت به شما دچار بي ميلي شده است، علت را در خود جستجو نماييد. تا به حال فکر کرده ايد، چه چيزهايي مردها را به زن ها بي ميل مي کند؟ و مردها از کدام رفتار زنانه بيزارند. در اين بخش از خانواده در ابتدا نشانه هايي که عدم علاقه يک مرد به همسرش را نشان ميدهد و آنچه مردان را دچار بي علاقگي مي نمايد را بررسي مي کنيم.

نشانه هايي که عدم علاقه يک مرد به همسرش را نشان ميدهد:
1. او کم کم سعي مي کند از شما دوري کند يا ممکن است براي چند ساعت يا چند روز غيبش بزند و يا بعد از پايان کار به خانه نيايد و آخر هفته ها برنامه هاي ديگري داشته باشد.
2. وقتي عدم علاقه پيش مي آيد، کمتر به شما اهميت مي دهد. از نظر عاطفي علاقه اش با شما قطع مي شود و از تماس چشمي با شما خودداري ميکند و يا براي شما کادو نمي خرد.
3. اگر در زندگي مشترکتان مشکلي به وجود آيد مانند قبل تمام تلاش خود را براي حل آن نمي کند.
4. وقتي مردي دچار عدم علاقه ميشود از تماس مرتب با شما طفره مي رود و ديگر مانند قبل با شما ارتباطي ندارد.
5. وقتي افراد نسبت به هم بي علاقه مي شوند با مشاجره ها به گونه ي ديگري برخورد مي کنند. يا کاملاً قيد مشاجره را مي زنند و يا اينکه به صورت ناگهاني شروع به دعوا مي کند.
6. يکي از نشانه هاي بي علاقگي اين است که شريک زندگي تان به تماس هاي شما پاسخ نمي دهد.
7. او به شما بي احترامي مي کند و نظرات منفي مي دهد. شما را با ديگر زنان مقايسه مي کند.
8. او رفتارهاي عجيب و غريب از خود نشان مي دهد و مرتب از تلفنش مراقبت مي کند.

چه چيزهايي مردها را به زن ها بي ميل مي کند؟
مرتب نبودن ناخن ها و موها
از موارد ظاهري است که مي تواند يک مرد را بي ميل کند، شلخته و کثيف بودن موها، نامرتب بودن ناخن و چرک بودنشان است. مردان دوست ندارند همسرشان ناخن بيش از حد بلندي داشته باشد بلکه دوست دارند ناخن هاي خود را مرتب و تميز نگه دارند. ناخن هاي خيلي بلند اصلا جذاب نيستند حتي اگر آنها را کاشته باشيد و کلي طرح هاي جذاب رويشان کشيده باشيد. از نظر يک مرد خانمي که چنين ناخن هايي دارد چنگک به خود وصل کرده و خطرناک است. همچنين مردان انتظار ندارند هر روز موهاي خانم ها را شنيون کرده ببينند بلکه فقط دوست دارند موهاي خانم ها تميز و مرتب باشد.
بوي بد دهان
بوي بد دهان واقعا آزار دهنده است و چيزي از اين بدتر نيست که يک خانم دندان هايش مسواک نزده و دهانش بوي بدي بدهد. بوي بد دهان حتي مي تواند کاري کند که همسرتان از بوسيدنتان صرف نظر کند.
پوشيدن لباس هاي عجيب و غريب

يکي از چيزهايي که يک مرد را تحت تاثير قرار مي دهد، پوشيدن لباس هاي زيبا و خانمانه است. مردان دوست ندارند همسرشان لباس هاي عجيب و غريب و خيلي تنگ يا بسيار گشاد بپوشد. گاهي ساده ترين لباس وقتي به صورت مرتب و تميز استفاده شود بهترين تاثير را در ظاهر مي گذارد.
اهميت ندادن به سلامتي
آقايان معمولا بيشتر جذب آن دسته از خانم هايي مي شوند که ظاهري سالم و شاداب داشته باشند. آنها دوست دارند همسرشان به سلامتي خود اهميت بدهد و پوست درخشان داشته و سرزنده و شاداب باشد، آنها از خانم هايي که يک چهره بي رنگ و بي حال دارند و هميشه خسته اند بيزار هستند.
آرايش بيش از حد
يکي از اشتباهات بزرگ خانم ها اين است که براي اينکه همسرشان را تحت تاثير قرار دهند، آرايش غليظ مي کنند. در حاليکه آقايان آرايش ملايم را به آرايش بيش از حد ترجيح مي دهند و دوست ندارند همسرشان غير طبيعي باشد و صورت خود به يک اثر هنري تبديل کند پس ساده باشيد و يک آرايش ملايم نماييد و با مقدار ملايمي آرايش نقاط جذاب چهره را برجسته کنيد.
موي صورت
يکي از ضرباتي که مي تواند يک مرد را به زني بي ميل کند داشتن موي زائد در بدن است. مردها دوست دارند همسرشان هميشه صورت تميزي داشته باشد، آنها از ديدن موهاي زائد روي لب خانم ها مشمئز مي شوند. همچنين آنها انتظار دارند بدن خانم ها عاري از موهاي زائد باشد.
توهين و بد دهاني
آنچه يک مرد را از زني دور مي کند بد دهاني خانم است. خانم هاي بد دهاني که ظاهر خوبي دارند براي آقايان جذاب نيستند. آقايان دوست ندارند همسرشان از الفاظ بد استفاده کند و دوست دارند بسيار متشخص و با لفظي خوب با ديگران صحبت کنند.

مردانه بودن
مردانه رفتار کردن باعث نمي شود يک مرد احساس راحتي بيشتري پيدا کند. اصلي ترين دلايل متمايل شدن يک مرد به يک خانم زنانگي اوست. براي مردان اصلا خوشايند نيست که خانم ها مدل مردانه داشته باشند بلکه براي آنها جذاب است که از مدل راه رفتن تا نگاه کردن و لباس پوشيدن آنها با ظرافت و خانومانه باشد.
دراماتيک بودن
مردها از خانم هايي که دائما حالت افسرده و ناراحت دارند فاصله مي گيرند زيرا تا جاي ممکن از لحظات دراماتيک و ناراحت کننده فراري هستند. زني که ديدنش برابر باشد با ياد آوري غم و غصه براي يک مرد قابل تحمل نيست پس هميشه سعي کنيد نزد همسر خود شاد و سرحال باشيد و با او لحظات شادي را تجربه کنيد.
ايرادگيري از ظاهر
آقايان از مجبور به انجام کاري شدن خوششان نمي آيد و از خانم هاي ايرادگيري که از ظاهرشان ايراد مي گيرند و دوست دارند همسر خود را تبديل به آدم بهتري کنند و تغيير دهند خوششان نمي آيد.
نصيحت کردن
آقايان از خانمي که دائما در حال آناليز کردنشان است و آنها را نصيحت مي کنند و مانند روانشناس ها رفتار مي کنند خوششان نمي آيد. اگر مي خواهيد همسر، نامزد يا … حرفهايش را به شما بزند، گوش خوبي باشيد و روانشناس بودن را کنار بگذاريد.

بيش از حد سوال پيچ کردن
مردان نسبت به زناني که به حريم خصوصيشان احترام نمي گذارند، بي ميل مي شوند. زناني که همسرانشان را بيش از حد سوال پيچ مي کنند و از او سوالاتي مانند کي بود زنگ زد؟ ، چي مي خواست؟ ، خوب تو بهش چه گفتي؟ مي پرسند را دوست ندارند. فراموش نکنيد بهترين کار اين است که هرگز خيلي در کارهاي همسرتان دخالت نکنيد. اجازه دهيد هر فردي زندگي شخصي خود را داشته باشد.


به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar