برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پدری که همه فکر می کنند همسر دخترش است!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
پدری که همه فکر می کنند همسر دخترش است!

باشگاه خبرنگاران/ جواني مرد چيني موجب شده تا همه با پايين در نظر گرفتن سن و سالش فکر کنند او همسر دخترش است.
 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان، چهره جوان يک مرد چيني او و دختر ۱۵ ساله اش را به سوژه شبکه‌هاي اجتماعي آسيا تبديل کرده است.« بي بائو » با وجود آنکه  ۳۵ سال سن دارد و فاصله سني اش با دخترش ۲۰ سال است، اما بسياري با ديدن اين پدر و دختر، آن‌ها را به اشتباه همسر يکديگر مي‌دانند.

در حالي که او و دخترش زندگي آرامي را تجربه مي‌کردند، اما طي سال‌هاي اخير زندگي آن‌ها دستخوش اتفاقاتي جديد شده است.

 
اين پدر و دختر که اهل شهر «لانژو» واقع در استان گانسو چين هستند از سال ۲۰۱۷ تصاويري را از خود در شبکه‌هاي اجتماعي منتشر مي‌کردند. در حالي که در ابتدا همه چيز عادي و آرام بود، اما چهره جوان پدر اين دختر شروع ماجرا را رقم زد. ماجرا از آنجا آغاز شد که برخي از کاربران به اشتباه اين پدر و دختر را همسر يکديگر دانستند.


اين ماجرا تا آنجا پيش رفت که اين دختر با انتشار ويدئويي مجبور شد تا ضمن تکذيب اين برداشت،  توضيحاتي در اين باره ارائه کند. «کيوئي بائو» ۱۵ ساله گفت که چهره جوان پدرش اين تصورات اشتباه را دامن زده است و فردي که در عکس ها در کنار او ايستاده نه تنها همسرش نيست بلکه پدرش است.


او حتي تصاوير ديگري از خود و پدرش را در شبکه‌هاي اجتماعي منتشر کرد که نشان مي‌داد پدرش هميشه داراي چهره‌اي به مراتب پايين تر از سن و سالش بوده؛ بي بائو، پدر اين دختر در پاسخ به اين پرسش که راز جوان ماندنش چيست گفت  براي جوان ماندن  کار خاصي انجام نداده و تنها به صورت مرتب صورتش را با صابون شسته است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره