برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سکوت مردان نشانه ی چیست؟

منبع
بيتوته
بروزرسانی
سکوت مردان نشانه ی چیست؟

بيتوته/ گاهي سکوت براي مردان لازم است و در اين وضعيت زنان نبايد اين عمل را علتي بر بي توجهي همسرشان نسبت به خود بدانند.
بيشتر زنان از کم حرفي مردان شاکي بوده و ابراز ناخشنودي مي کنند ولي بايد در نظر داشت که اين رفتار تا حدي در بين مردان طبيعي است و نبايد آنرا علتي بر اعتنايي و يا بي محبتي مردان نسبت به خود دانست.
 

گاهي خانم ها در زمان گفتن حرف هايي به همسر خود گرچه مهم هم باشد با سکوت و ترديد او در پاسخ دادن مواجه شده و اين رفتار را بي توجهي نسبت به خود مي دانند ولي حقيقت اين است که بعضي اوقات مردان نياز به سکوت دارند.
مردان گاهي احتياج دارند که روي مسائل مورد علاقه خود در سکوت تامل کنند زيرا فرآيند تفکر دروني در آنها به گونه اي است که تا به نتيجه مطلوب دست نيافته اند با اطرافيان و حتي همسر خود صحبت نمي کنند.


خانم ها بايد اجازه اين کار را به همسر خود بدهند که گاهي با خود خلوت نموده و به بعضي مسايل بينديشند. براي اين که بتوانيد با اين مسئله به راحتي کنار بياييد بايد در گام نخست اختلاف رواني مرد و زن را بپذيريد، مردان دوست ندارند مورد سوال همسرشان قرار بگيرند از اين جهت منتظر باشيد تا هنگامي که او به ميل خودش مطالبي از اتفاق هاي بيرون را براي شما بازگو کند.

هيچ گاه همسر خويش را با فرد ديگري مقايسه نکنيد و وي را همان گونه که هست بپذيريد، با ايجاد فضايي سراسر محبّت و ارامش، همسرتان را به گفت و گو تشويق نموده و از هر گونه سرزنش و تحقير همسر خود بپرهيزيد زيرا اين کار باعث قطع رابطه کلامي با شما مي شود.

همواره همسرتان را تعريف و تمجيد و نکات مثبت اخلاقي اش را بر زبان بياوريد. همينطور با رازداري درباره گفته هايش و گوش دادن به سخنان او ميتوانيد زمينه جلب اعتماد او را براي مشورت با خود فراهم کنيد.

با ايجاد فضايي سراسر محبّت و ارامش، همسرتان را به گفتگو تشويق نموده و از هر گونه سرزنش و تحقير همسر خود بپرهيزيد. زيرا اين کار باعث قطع ارتباط کلامي با شما مي شود. همواره همسرتان را تمجيد و نکات مثبت اخلاقي اش را بر زبان بياوريد. همچنين با رازداري درباره گفته هايش و گوش دادن به صحبت هاي او ميتوانيد زمينه جلب اعتماد او را براي مشورت با خود فراهم کنيد.



چهار علت حرف نزدن مردان

– مرد نياز دارد که به مسئله خويش بينديشد و راهکاري منطقي براي آن بيابد.
– هنگامي که براي سوال يا مسئله اي جواب حاضر ندارد هيچگاه اين مسئله را اعلام نمي کند و به غار تنهايي خود ميرود تا جواب را پيدا کند.
– او ناراحت شده و زير فشار قرار دارد. در اين مواقع وي آرامشي مي خواهد تا دوباره بر شرايط خويش مسلط شود. وي نمي خواهد حرص بزند يا عملي انجام دهد که دوباره پشيمان شود.
– مرد احتياج دارد که خود را بيابد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar