برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

۶ حرف دل مادرشوهر‌ها که می‌خواهند عروسشان آن‌ها را درک کند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
۶ حرف دل مادرشوهر‌ها که می‌خواهند عروسشان آن‌ها را درک کند

باشگاه خبرنگاران/ عروس‌ها مي‌توانند در روابط خود با مادرشوهرشان از برخي موارد چشم پوشي کنند تا رابطه‌اي هميشه از آن با مثل کارد و پنير ياد شده رنگ ديگري پيدا کند. مادر همسر شما شايد حرف‌هايي در دل داشته باشد که اگر با نگاه تازه‌اي به اين رابطه بنگريد بتوان آن‌ها را با گوش دل شنيد و به دنياي تازه‌اي از روابط عروس و مادشوهري پا گذاشت. در ادامه ۹ مورد از اين دست مفاهيم که مادرشوهر‌ها قصد انتقال آن‌ها به عروس خود را دارند را بررسي مي‌کنيم.

من را کنار نگذاريد و در تريبت فرزندانتان دخيل کنيد

معروف است که مادرشوهر هميشه در امور زندگي عروس خود دخالت مي‌کند، اما عروس خانم‌ها اين راز مهم را به ياد داشته باشند که مادر همسرشان کوله باري از تجربه به دوش دارد که مي‌توان از آن در امور خانه داري و بزرگ کردن فرزندان کمک گرفت؛ بنابراين اگر با اين نگاه اظهار نظر‌هاي مادرشوهر خود را بشنويد و او را از زندگي خود کنار نگذاريد قطعا ضرر نخواهيد کرد. در نهايت اينکه فراموش نکنيد بچه‌هاي شما نوه مادرشوهرتان هم هستند.

مرا درگير مشکلات خود و شوهرتان نکنيد

زن نبايد هنگام مشاجره با همسرش از مادرشوهر خود بخواهد در حمايت از او مقابل پسرش بايستد، اما مي‌توان از مادر همسرتان بخواهيد که به شما براي حل مشکل زناشويي که پيش آمده است، مشاوره دهد و در نهايت با رفع کدورت ميان شما و شوهر خود، از او قدردان باشيد.

به من فرصت بدهيد تا رابطه خود را با هم استحکام ببخشيم

شايد بهتر است به جاي قضاوت‌هاي عجولانه درباره مادرشوهرتان، کمي به او فرصت دهيد تا حسن نيت خود را اثبات کند و به اين ترتيب خود را از نعمت يک رابطه شيرين عروس و مادرشوهري محروم نمي‌کنيد.

من را يک تهديد براي زندگي مشترک خود نبيينيد

برخي از تازه عروس‌ها مادر شوهر خود را يک تهديد بزرگ براي زندگي مشترکشان مي‌دانند، اما اين تفکر هميشه درست نيست. اغلب اين ذهنيت در مغز شما شکل مي‌گيرد که مادر همسرم با حسادت قصد نابودي زندگي ما را دارد تا کارمان به جدايي بکشد، اما فراموش نکنيد قبل اينکه پسر همسرتان مرد زندگي شما باشد پسر او بوده است که نبايد فرزندش را به طور کامل از او جدا کنيد. هرچند که مادرشوهر هم نبايد هميشه خود را محق بداند که در امور شخصي شما و همسرتان دخالت کند.

با من صادق باشيد

احترام مادرشوهر واجب و به جاي خود، اما عروس نبايد مسائلي که درباره آن‌ها مشکل دارد را پنهان کند تا به مرور موجب ايجاد تنش‌هاي بيشتر در دراز مدت شود، بلکه بايد با گفتگويي صريح درباره مسائل آن‌ها را حل کند، اما با رعايت حرمت و جايگاه مادر همسرش، که اسباب دلخوري او نشود.

مرا به خاطر تربيت پسر خوبم تحسين کنيد

اگر در همسرتان نکات مثبتي وجود دارد چرا نبايد از مادر او با خاطر تربيت چنين فرزندي تشکر کنيد؟ با اين کار مطمئن باشيد که رابطه شما و مادر همسرتان عميق‌تر و گرم‌تر خواهد شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar