برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

4 ضدقهرمان زن دنیای سریال‌ها که ازشان متنفریم!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
4 ضدقهرمان زن دنیای سریال‌ها که ازشان متنفریم!

آخرین خبر/ معمولا تماشاگران فیلم‌ها و سریال‌ها بیشتر طرفدار قهرمان‌های داستان هستند و از کسانی که مقابل آن‌ها می‌ایستند، بدشان می‌آید. ولی اگر داستان، شخصیت‌پردازی و بازی بازیگر آن ضدقهرمان عالی باشد، ممکن است شخصیت‌پردازی اثر مورد توجه تماشاگران قرار بگیرد. یعنی شخصیت‌پردازی اثر را تحسین کنند اما از خود شخصیت بی‌نهایت متنفر باشند، درست مثل سرسی در «بازی تاج و تخت». شخصیتی که باعث تکامل درام و هیجان سریال می‌شد و آن‌چنان به درستی طراحی شده بود که مخاطب هم از او بیزار بود، هم سریال را بدون سرسی نمی‌توانست تصور کند. در این مطلب با 4 ضدقهرمان زن سریال‌های تلویزیونی آشنا می‌شویم که طراحی ویژه داشتند و مخاطبان از آن‌ها متنفر بودند. شخصیت‌هایی که وجودشان به حضور قهرمان معنا می‌داد. 

1. سرسی لنیستر (بازی تاج و تخت Game of Thrones)

امتیاز IMDb به سریال: 9.2

سرسی لنیستر (لنا هیدی) در طول تمام قسمت‌های «گیم آو ترونز» یکی از قدرتمندترین و ترسناک‌ترین شخصیت‌های سریال است. او که برای به قدرت رسیدن خودش و فرزندانش هر کاری را که لازم باشد انجام می‌دهد، یکی از معدود شخصیت‌های سریال است که به تمام قول‌هایش برای انتقام گرفتن از دشمنانش عمل می‌کند. سرسی که خود را وارث همیشگی تاج و تخت می‌داند، میراث‌دار همسر و پدر پادشاهش است و به درجه‌ای می‌رسد که دیگر هیچ نقطه ضعفی ندارد. از سوی دیگر همیشه غول ترسناکی از او مراقبت می‌کند که برای همین هیچ‌کس جلودار او نیست و به نظر می‌رسد قدرتی نمی‌تواند او را از میان بردارد. به همین دلیل سرسی ترسناک‌ترین ضدقهرمان زن در تاریخ سریال‌های تلویزیونی به حساب می‌آید. برای تماشای سریال بدون پرداخت هزینه اشتراک می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

>> لینک تماشای سریال «بازی تاج وتخت»

.

2. بازرس سیرا (سرقت پول Money Heist)

امتیاز IMDb به سریال: 8.3

زمانی که پخش «سرقت پول» به عنوان سریال اختصاصی نتفلیکس تمدید شد، تصور یک طرح جدید و درگیری باند پروفسور با شخص دیگری که ماموران پلیس را رهبری می‌کرد، دشوار بود. تا این که بازرس سیرا (نجوا نیمیری) بدون ذره‌ای رحم وارد عمل شد. واضح بود او شروری است که بینندگان با او احساس همدلی نمی‌کنند. با این حال قوس شخصیتی سیرا خیلی جالب بود و سریال به واسطه او، یک بار دیگر مخاطبان خود را شگفت‌زده کرد. اگر اغراق نباشد احتمالا زمانی که تیتراژ پایانی فصل آخر پخش شد، او به شخصیت مورد علاقه ما تبدیل شده بود.

>> لینک تماشای سریال «سرقت پول»

.

3. کاترین پیرس (خاطرات یک خون‌آشام The Vampire Diaries)

امتیاز IMDb به سریال: 7.9

نینا دوبرو این شانس را داشت که در سریال «خاطرات یک خون‌آشام» هم نقش یک فرد خوب و هم نقش یک فرد بد را بازی کند. او به دلیل بازی در نقش شخصیت اصلی سریال، الینا گیلبرت شناخته شده بود اما ایفای نقش کاترین، همزاد خون‌آشام الینا، فرصتی به این بازیگر داد تا بیشتر خودش را نشان دهد. کاترین به عنوان یک خون‌آشام تشنه انتقام، هر کاری که برای زنده ماندن لازم بود انجام داد. او به خاطر اعمالش از تظاهر به الینا بودن گرفته تا نابود کردن تقریبی میستیک‌فال، ظالمی بی‌رحم محسوب می‌شد و بدش نمی‌آمد که با احساسات دیگران بازی کند. اما به هر حال حتی این شخصیت هم لحظاتی خاص را تجربه کرد و گاهی انسانیت نشان داد، مانند عشقش به استفن که بر کینه‌ورزی و نفرت او غلبه می‌کرد.

>> لینک تماشای سریال «خاطرات خون آشام»

.

4. ویلانل (کشتن ایو Killing Eve)

امتیاز IMDb به سریال: 8.2

داستان این سریال با یک روان‌پریش روسی شروع می‌شود که بیننده را مانند ایو (ساندرا اوه) شیفته خود می‌کند. ویلانل با بازی جودی کامر، بازیگر برنده جایزه امی، در این سریال یک قاتل خونسرد است که بدش نمی‌آید کاسه بستنی یک دختر بچه را فقط برای این که او را به گریه بیاندازد، به زمین پرت کند. ویلانل طعمه‌های جدیدش را در مکان‌های باکلاس شکار می‌کند و با قربانیان خود احساس هم‌دردی و همدلی نمی‌کند و تنها زمانی که ماموریت خود را به پایان می‌رساند احساس شادی و رضایت عمیقی دارد. اما چیزی که این ضدقهرمان را جذاب می کند، شخصیت ساده‌لوح و عشق او به ایو است، حتی اگر با انجام کارهای جنون‌آمیز باشد. او شاید مانند یک کودک دوست‌داشتنی بخندد و شوخی کند اما به وضوح نشان می‌دهد که هیچ‌کس نمی‌تواند با او یا کسانی که او به آن‌ها اهمیت می‌دهد سر و کله بزند و اذیتشان کند.

>> لینک تماشای سریال «کشتن ایو»

.

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  

نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.  
 

.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره