برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«پانتئون» عاشقانه‌های فلسفی پدر دختری 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«پانتئون» عاشقانه‌های فلسفی پدر دختری 

آخرین خبر/ در آستانه روز پدر و تعطیلاتی که داریم تماشای یک انیمیشین عمیق درباره مسئله روح و بدن و با تاکید بر عواطف عمیق انسانی به‌خصوص از جنبه پدر و دختری می‌تواند تجربه جذابی باشد که سریال «پانتئون» برای ما ارمغان می‌آورد. با معرفی این محصول جذاب همراه ما باشید.

پاسخ به سئوالات مبنایی برای فلسفه زندگی

مخاطب هدف سریال در ظاهر نوجوانان هستند، اما در حقیقت داستان به‌خاطر ته‌مایه‌های فلسفی و دقت در داستان‌گویی که سمت بیان ساده درام و اهدافش نمی‌رود برای بزرگسالان هم جذاب است. شخصیت اصلی داستان دختر نوجوانی به‌نام «مَدی» است که به‌تازگی پدرش را از دست داده و در مدرسه جدید توسط همکلاسی‌هایش مورد آزار روحی قرار می‌گیرد. او در اوج فروپاشی روحی پیام‌های عجیبی دریافت می‌کند، انگار پیام‌ها از طرفی کسی ارسال می‌شود که از جزئیات زندگی مدی و مادرش خبر دارد. او کم‌کم احساس می‌کند که انگار پیام‌ها از طرف روح پدرش است. اما ماجرا ابعاد دیگری دارد. (تماشای سریال با زیرنویس فارسی)

ارواح در فضای مجازی 

پدر مدی کارمند یک شرکت ابرفناوری بوده که روی ایده بارگذاری ذهن انسان روی فضای مجازی و دنیای دیتاهای ابری کار می‌کند. زمینه فلسفی سریال روی همین سئوال اساسی پیرامون روح و کالبد می‌چرخد. نسبت بین آگاهی و بستر آن. داستان با ریتم مناسبی به سئوالات مخاطب پاسخ می‌دهد و با پاسخ به سئوال، ابهام جالبی دیگری ایجاد می‌کند که زمینه همراهی بیشتر مخاطب را فراهم می‌کند. به‌طور مثال وقتی مدی و مادرش ماهیت کسی که پشت پیام‌ها است را کشف می‌کنند پی به‌رازهای تاریک بیشتری می‌برند. همین مجموعه جذاب از گره‌های داستانی اثر را به تجربه جذابی برای نوجوانان و بزرگسالان تبدیل می‌کند. به‌خصوص این‌که حس قشنگ روابط پدر دختری هم پشت آن است.

>>> تماشای سریال با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره