نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

فیلم هیجان‌‌انگیز «چوپا» را با دوبله اختصاصی تماشا کنید

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
فیلم هیجان‌‌انگیز «چوپا» را با دوبله اختصاصی تماشا کنید

آخرین خبر/ همان‌‌طور که می‌‌دانید می‌‌توانید با مراجعه به بخش «فیلم و سریال»، بدون نیاز به خرید اشتراک، با نت همراه، جدیدترین فیلم و سریال‌‌های را با دوبله‌‌های اختصاصی تماشا کنید. خبر بهتر این‌‌که در این بخش فیلم‌‌ها، سریال‌‌ها، انیمیشن، انیمه و ... مخصوص کودکان و نوجوانان وجود دارد که محصولاتی سالم و جذاب هستند. یکی از آن‌‌ها «چوپا» است، فیلمی بامزه و با نشاط که تماشایش برای بچه‌‌ها سرگرم کننده است. (برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

رفاقت شیرین بچه‌‌ها با موجودی افسانه‌‌ای

فیلم داستان آلکس است، یک پسر مکزیکی که در آمریکا بزرگ شده و ناچار است برای ادامه زندگی به مکزیک و منزل پدربزرگش برگردد. پدر بزرگی که قهرمان سابق ورزش‌‌های رزمی است. طبق افسانه‌‌های قدیمی، روستایی که پدربزرگ در آن زندگی می‌‌کند زادگاه یک موجود افسانه‌‌ای به نام «چوپاکابرا» است. یک گروه تحقیقاتی در آن محل دنبال این موجود افسانه‌‌ای هستند. اما آلکس، به همراه پسرخاله و دخترخاله‌‌اش با بچه یکی از این موجودات آشنا می‌‌شود و ماجراهای جالبی برای‌‌شان اتفاق می‌‌افتد که سرگرم‌‌کننده و حتی آموزنده است. (برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

می‌‌توانید این فیلم جذاب را با تلویزیون هوشمند تماشا کنید. فیلم غیر از این‌‌که سرگرم‌‌کننده است؛ توجه کودکان و نوجوانان را به موضوعاتی مثل دوستی، اتحاد، تلاش و ارزش و جایگاه خانواده جلب می‌‌کند. اگر از اینترنت تلفن همراه استفاده می‌‌کنید می‌‌توانید این فیلم را بدون اشتراک تماشا کنید. اما اگر از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌‌توانید با خرید یک اشتراک همراه با تخفیف ویژه از لینک زیر، همزمان با چند دستگاه فیلم ببینید و اینترنت‌‌تان هم نیم بهاء محاسبه خواهد شد.

>>> برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید  

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





       
.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar