برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

انتقام یک دختر از کسانی که گذشته و آینده‌اش را تباه کردند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
انتقام یک دختر از کسانی که گذشته و آینده‌اش را تباه کردند

آخرین خبر/ سریال‌سازی در کره‌جنوبی چنان اوج گرفته که مدتی است غیر از تولید آثار تاریخی و عاشقانه که تخصص‌شان بود، سمت ژانرهای دیگر هم رفتند؛ سرمایه‌گذاری‌های پلتفرم جهانی نتفلیکس هم باعث پیشرفت این صنعت در کره شده، از «بازی مرکب» تا «پادشاهی»، هرکدام آثاری در اندازه‌های جهانی هستند و این ترکیب با یک سریال روان‌شناسانه به‌نام «افتخار» تکمیل می‌شود. سریالی که جدیدتر از آثار قبلی است و برای همین عجیب نیست تا به‌حال تعریفش را نشنیده باشید. «افتخار» حول چالش‌های انسان مثل تحقیر، طرد و نادیده شدن می‌گذرد و قدرتی که احساسات منفی به انسان برای انتقام می‌دهند. این سریال جذاب را می‌توانید بدون نیاز به خرید اشتراک، با نت تلفن همراه، با دوبله فارسی اختصاصی، از این لینک تماشا کنید. (تماشای سریال «افتخار» با دوبله اختصاصی)

داستانش از چه قراره؟

سریال ترکیبی از زمان حال و فلش‌بک‌هایی به گذشته است. شخصیت اصلی دونگ یون است، دختری منزوی که در دبیرستان توسط همکلاسی‌هایش مورد خشونت جسمی و روحی قرار می‌گیرد. خانواده و حتی مدیر مدرسه او را تنها می‌گذارند و برای همین ناچار به ترک تحصیل می‌شود. او که در نوجوانی رویاهای زیادی داشته با ترک تحصیل باید رویاهایش را نادیده بگیرد. سال‌ها بعد کسانی‌که علیه او مرتکب خشونت جسمی و آزار روحی شده‌اند آدم‌های موفق و پول‌داری هستند و همین انگیزه دونگ یون برای انتقام از کسانی است که گذشته و آینده‌اش را تباه کرده‌اند.

>>> تماشای سریال «افتخار» با دوبله اختصاصی

با «آخرین خبر» بکِوب فیلم ببین!

تماشای تمام آثار بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، با نت همراه، نیازی به خرید اشتراک ندارد؛ اما حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما اگر از نت خانگی استفاده می‌کنید می‌توانید بعد از خرید اشتراک با تخفیف ویژه، تمام آثار را با اینترنت نیم بهاء ببینید. ضمن این‌که با خرید یک اشتراک، می‌توانید همزمان با چند دستگاه به تماشای جدیدترین فیلم و سریال‌های روز دنیا بنشینید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 



.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar