نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دخترونه زنونه

دردسرهای عشق به یک دختر خیلی خاص

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
دردسرهای عشق به یک دختر خیلی خاص

آخرین خبر/ طی سال‌‌های اخیر «آنا د آرماس» و «کریس ایوانز» در فیلم‌‌های زیادی مثل «چاقوکشی»، «بلوند»، سری «انتقام‌‌جویان» به صورت مجزا، و در «مرد خاکستری» در دو نقش مقابل هم به شدت درخشیده بودند و برای همین سینمادوستان منتظر بودند این دو بازیگر محبوب را در یک فیلم به‌‌عنوان شخصیت‌‌های مکمل هم ببیند و این انتظار با فیلم «غیب شده» به‌‌پایان رسید. یک کمدی اکشن عاشقانه و جذاب محصول 2023 که برای اولین‌‌بار با دوبله فارسی اختصاصی از این لینک می‌‌توانید تماشایش کنید و لذت ببرید. (برای تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی کلیک کنید)

داستانش از چه قراره؟

عادت داریم کریس ایوانز را در نقش‌‌های بزن بهادر و ابرقهرمانی ببینیم؛ اما او در این فیلم نقش کول را بازی می‌‌کند؛ یک جوان پاستوریزه که به گل وگیاه علاقه دارد و ناغافل عاشق دختری به نام سدی می‌‌شود که فقط یک‌‌ بار او را دیده. سدی جواب تماس‌‌های کول را نمی‌‌دهد و برای همین کول با ترفندی رد دختر موردعلاقه‌‌اش را در انگلستان می‌‌زند. برای همین شال و کلاه می‌‌کند تا در آن‌‌جا عشقش را غافلگیر کند. اما نمی‌‌داند وارد بازی خطرناکی شده چون سدی برخلاف قیافه‌‌اش یک مامور زبده است که گروه‌‌های زیادی دنبال قتل او هستند. فیلم وارد یک اکشن دیوانه‌‌وار با سکانس‌‌های نفس‌‌گیر و جذاب می‌‌شود که مو به تن بیننده سیخ می‌‌کند. ترکیب دو بازیگر اصلی که هر دو فوق‌‌ستاره هستند در کنار بازیگران مطرح و توانمندی مثل آدریان برودی، اکشن جذاب و کمدی به‌‌اندازه باعث می‌‌شود شاهد یک فیلم تماشایی و بی‌‌نظیر باشیم که به‌‌شدت سرگرم کننده است. کافی است با نت همراه به لینک زیر بروید.

>>> برای تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی کلیک کنید

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


 

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar