ایسنا/ بسیاری از افراد در ورزش به دنبال سوزاندن چربی‌ها هستند اما نمی دانند چه ورزش‌هایی می‌تواند موثر واقع شود. برخی حرکات ورزشی آسان نیستند و انرژی زیادی می برند اما چربی‌ سوزی بالایی دارند.
پنج حرکت ورزشی که چربی سوزی بالایی دارند عبارتند از:

۱. برپی:
حرکت برپی حرکت سختی است و شاید زیاد انجام آن لذت بخش نباشد. برپی انرژی زیادی می‌برد. این حرکت ورزشی بر روی بیشتر عضلات بدن کار می‌کند. برپی نه تنها چربی سوزی بالایی دارد قدرت عضلات را نیز افزایش می‌دهد.

۲. شنای سوئدی:
بسیاری از افراد از انجام شنای سوئدی سر باز می زنند اما این حرکت بسیار مفید است. شنای سوئدی بر روی عضلات زیادی در بدن کار می‌کند. می‌توان این حرکت را راحت در خانه انجام داد.

۳. حرکت کوهنوردی:
حرکت کوهنوردی نیز بر روی کل بدن کار می‌کند. حرکت کوهنوردی تعادل، قدرت و هماهنگی بدن را افزایش می‌دهد. حرکت کوهنوردی استقامت را نیز بیشتر می‌کند.

۴. پرش بر روی مانع:
پرش یک ورزش پلیومتریک است. حرکات پرش قدرت را نیز افزایش می‌دهند و چربی سوزی زیادی دارند.

۵. دوی سرعت:
یکی از موثرترین نوع ورزش دویدن است. دویدن چابکی بدن را افزایش می‌دهد و کالری سوزی زیادی دارد



همراهان عزیز، آخرین خبر را بر روی بسترهای زیر دنبال کنید:
آخرین خبر در سروش
http://sapp.ir/akharinkhabar
آخرین خبر در ایتا
https://eitaa.com/joinchat/88211456C878f9966e5
آخرین خبر در بله
https://bale.ai/invite/#/join/MTIwZmMyZT
آخرین خبر در گپ
https://gap.im/akharinkhabar