چاره‌ چی/ در زیر چندین عادت خطرناک را آورده ایم که موقع خواب انجام می دهید و برایتان خوب نیستند مخصوصا اگر مشکل کمبود خواب دارید.

1.قبل از خواب نوشیدنی ننوشید. اگر ۱ تا ۲ قبل از خواب نوشیدنی بنوشید، ممکن است نیاز داشته باشید که ۲-۳ بار بیدار شوید و به دست شویی بروید.

2.از داشتن یک روتین خواب نامنظم پرهیز کنید. یک روتین و زمان برای خواب تان تعیین کنید و همیشه به آن عمل کنید.

3.وسایل الکترونیکی خود را از خودتان موقع خواب دور کنید. قبل از خواب به صفحه نمایش نگاه نکنید.

4.تشک های ارزان و بی کیفیت نخرید. همیشه تشک های با بالاترین کیفیت بخرید تا راحت بخوابید.

5.شام تان را حداکثر ۲ ساعت قبل خواب باید خورده باشید. با شکم پر به خواب رفتن ممکن است باعث بیداری شما برای هضم غذا شود.

6.ورزش باعث می شود حس بهتری داشته باشید. بنابراین قبل از خواب ورزش کنید تا خواب بهتری داشته باشید.

7.بهترین وضعیت خوابیدن بدن را برای خودتان فراهم کنید. بهتر است به بغل بخوابید به جای این که به پشت یا شکم بخوابید.











ما را در کانال «آخرین خبر» دنبال کنید