بهداشت نیوز/ اگر می خواهید پس از برخواستن از خواب، تا پایان شب از پس تمام وظایف روزانه به خوبی و انرژی کامل بر آیید، این روتین صبحگاهی را امتحان کنید.

با پرندگان بیدار شوید.
مطالعه ای از سوی دانشگاه هاروارد انجام شده که نشان می دهد سحرخیز بودن افراد، ویژگی است که آن ها را در رسیدن هر چه بیشتر و بهتر آن ها به اهداف شان کمک می کند. بر اساس این مطالعه موفقیت در کار،بهبود شرایط زندگی و روابط ، تقویت اوضاع اقتصادی و غیره به طور مستقیم با ساعت برخواستن افراد در ارتباط است و هرچه صبح ها زودتر بیدار شوند، موفق تر در زندگی عمل می کنند.

عرق بریزید.
صبح ها پس از برخواستن از خواب، بهترین کمکی که می توانید به خود کنید این است که با انجام حرکات ورزشی حسابی عرق کنید. این عادت به شما در بازیابی انرژی و حفظ آن در طول روز و بهبود خلق و خوی شما بسیار مفید است.

دوش بگیرید.

کارشناسان می گویند یک دوش صبحگاهی سطح هوشیاری افراد را افزایش می دهد و آن ها را در کنترل بهتر استرس روزانه کمک می کند. در همین راستا، شست و شوی بدن با محصولات خنک کننده و دمای آب کم، کیفیت حمام شما را افزایش می دهد.

در ذهن خود برنامه ریزی کنید.
5 دقیقه از زمان صبحگاهی خود را به برنامه ریزی روزانه اختصاص دهید. چشمان خود را ببندید و برنامه های روزانه خود را در ذهن تان مرتب کنید. خواهید دید که پس از این اقدام، در طول روز بهتر از پس امور خود بر می آیید، اعتماد به نفس بیشتری دارید و استرس کمتری را متحمل می شوید.

صبحانه انرژی زا بخورید.
قید صبحانه های شیرین، کیک های بازاری و مواد غذایی غیر طبیعی را بزنید. انرژی شما باید از طریق مواد غذایی طبیعی و انرژی زا تامین شود تا در طول روز تمرکز بهتری هم داشته باشید. تخم مرغ، انواع میوه و آب میوه های طبیعی و آجیل بهترین صبحانه برای بازیابی انرژی صبحگاهی هستند.




ما را در کانال «آخرین خبر» دنبال کنید