برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

6 ترفند برای داشتن مژه‌های پرپشت و بلند

منبع
نمناک
بروزرسانی
6 ترفند برای داشتن مژه‌های پرپشت و بلند
نمناک/ مژه ها نه تنها از چشمان شما محافظت مي کند بلکه در زيبايي شما هم نقش مهمي دارد. براي داشتن مژه‌هاي پرپشت و بلند کافي است از يک‌سري روغن‌ها و روش‌هاي مهم و تاثيرگذار استفاده کنيد، چون اين روغن‌ها مستقيم با چشم در ارتباط است و بايد بادقت استفاده شود تا به داخل چشم نفوذ نکند. روش‌هاي پرپشت شدن مژه عبارت است از: 
  روغن کرچک شب ها قبل از خواب يک تکه پنبه يا برس آرايشي تميز را به روغن کرچک آغشته کنيد و بادقت به مژه‌هاي‌تان بزنيد و صبح با آب بشوييد. براي استفاده از روغن کرچک به عنوان يک درمان خانگي، نياز به يک تکه پنبه يا برس آرايشي کوچک تميز داريد که به عنوان يک اپليکاتور براي مژه‌ها استفاده کنيد. قبل از رفتن به رختخواب، با دقت روغن را به مژه هاي‌تان بزنيد و اجازه دهيد تا جذب شود .
ژل آلوئه ورا براي استفاده از ژل آلوئه ورا ابتدا با دقت آلوئه‌ورا را بشوييد، سپس کمي ژل آلوئه ورا را برداريد و قبل از خواب به مژ‌ه هاي‌تان بزنيد تا صبح صبر کنيد و بعد با آب گرم ژل را بشوييد.
 روغن زيتون يک برس ريمل قديمي که تميز است، يا يک تکه پنبه را برداريد و درون روغن زيتون گرم قرار دهيد و بعد به مژه‌هاي‌تان بماليد. روغن را شب قبل از خواب بزنيد و صبح بعد از بيدار شدن بلافاصله با آب شست وشو دهيد . تا رسيدن به نتيجه مطلوب اين روش را ادامه دهيد.
مخلوط پوست ليمو پوست ليمو را با روغن زيتون يا روغن کرچک درون يک ظرف خيس کنيد و بگذاريد تا دو هفته بماند. براي استفاده از اين مخلوط يک تکه پنبه يا برس تميز ريمل را به روغن آغشته کنيد و با دقت به مژه‌ها بماليد. اين کار را هرشب تکرار کنيد و صبح قبل از انجام هر کاري شست وشو دهيد.
چاي سبز خانم‌هايي که از مژه هاي نازک رنج مي‌بريد، چاي سبز يک پيشنهاد ويژه است. براي شروع کار ابتدا يک فنجان چاي سبز آماده کنيد، که اگر شيرين باشد بهتر است. بعد از خنک شدن چاي، يک تکه پنبه را که به چاي سبز آغشته شده است بر روي مژه ها از ريشه تا انتهاي آن بماليد. اين کار را با دقت انجام دهيد که چاي وارد چشمان‌تان نشود و مژه‌ها زياد خيس نشود. پس از 15 دقيقه مژه‌ها را شست وشو دهيد. استفاده از چاي سبز براي مژه‌ها را 2 بار درهفته تا 3 ماه ادامه دهيد.
#باهم_شکستش_مي‌دهيم ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره