برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خواص شگفت‌انگیز قهوه برای پوست و مو

منبع
جماران
بروزرسانی
 خواص شگفت‌انگیز قهوه برای پوست و مو

جماران/ بسياري از خانم‌ها، قهوه را به دليل طعم و بوي قوي‌اش، دوست دارند و احتمالا از آن براي بيدار ماندن‌هاي اجباري در شب امتحان، استفاده کرده‌اند اما اين خوشبوي دوست داشتني فوايد ديگري جز سر‌حال نگه‌داشتن شما دارد. در ادامه، چند ترکيب عالي با قهوه به شما پيشنهاد خواهيم کرد که به کمک آن‌ها مي توانيد پوست و موي خود را زنده کنيد.


   اسکراب صورت
اسکراب، يکي از روش‌هاي پاک سازي پوست صورت است که بعضي از خانم‌‌ها از اين روش استفاده مي‌کنند ولي اغلب به دليل قيمت بالاي اسکراب‌هاي خارجي و بسته بندي موجود در بازار، از خيرش مي‌گذرند. با ترکيب پودر قهوه، شکر و روغن زيتون، مي‌توانيد يک اسکراب خانگي بسازيد و از شر پوست‌هاي مرده و منافذ صورت خود خلاص شويد.

  روغن بدن و صورت
اگر دنبال يک لوسيون و نرم کننده طبيعي و خوش‌بو براي صورت و بدن‌تان هستيد، پودر قهوه و روغن نارگيل را ترکيب کنيد و براي خودتان يک نرم‌کننده سالم و خوش عطر بسازيد.

ماسک صورت
ماسک صورت جزو مواردي است که همه‌ ما نوع خانگي آن را به بازاري‌اش ترجيح مي‌دهيم و در خانه امتحانش کرديم. پيشنهاد من به شما، ترکيب عسل و پودر قهوه فوري است. عسل به علت داشتن خاصيت نرم‌کنندگي و آنتي‌اکسيدانش به همراه کافئين موجود در قهوه، مي‌تواند پوست شما را شاداب و درخشان کند.

ماسک مو
معمولا هر خانمي که موهايش را رنگ کرده، حداقل ماهي يک‌بار از ماسک مو استفاده مي‌کند. اگر دوست داريد ماسک موي طبيعي‌تري داشته باشيد، مقداري پودر قهوه را با نرم‌کننده‌موي خود ترکيب و از آن به عنوان ماسک مو استفاده کنيد.

  خداحافظي با تيرگي دور چشم
تيرگي دور چشم، يکي از مواردي است که اغلب خانم‌ها در صورت‌شان با آن مواجه مي‌شوند. اين لکه‌هاي قهوه‌اي دلايل زيادي مثل کم‌خوابي و خستگي دارند يا حتي شايد ژنتيکي باشند. با ترکيب پودر قهوه و  ژل آلوئه ورا   و استفاده آن در دور چشم‌تان، مي‌توانيد اين لکه ها را بهبود ببخشيد.

  پيشگيري از پوسته شدن لب‌ها 
اگر لب‌هاي شما هميشه، پوسته پوسته مي‌شود و شما از هزار نوع بالم و نرم‌کننده لب استفاده کرديد و نتيجه نگرفتيد به شما ترکيب عسل و قهوه را پيشنهاد مي‌کنم، اين مخلوط را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقيقه، روي لب‌هاي‌تان بگذاريد و از نتيجه آن شگفت‌زده شويد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره