برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ترین ها/ امن ترین کشورهای جهان

منبع
بروزرسانی
همگردي/ هر فردي، زماني که مکاني را براي سفر انتخاب مي کند احتمالا به امنيت در جنگ اتمي نيز فکر مي کند.در اين متن قصد داريم تا امن ترين کشورها و نواحي را از اين جهت بررسي کنيم. جنگ اتمي، خطري است که همواره امنيت کره زمين و سکنه ي آن ازجمله انسانها را تهديد مي کند. کمتر انساني وجود دارد که هواي پاک، زيبايي هاي طبيعت زمين و غيره برايش کم اهميت باشد. در همين دوران پر خطري که همواره امينت و سلامت ما و زيستگاه ما يعني کره زمين را تهديد مي کند، هنوز هستند مکان هايي که تا حدود بسيار زيادي از اين خطرات به دور هستند. در اين نوشتار امن ترين کشورهاي جهان که داراي امنيت در جنگ هسته اي هستند را به شما معرفي مي کنيم تا بتوانيد در آنها تعطيلات رويايي را سپري کنيد و اين مکان ها امن ترين کشورهاي جهان در جنگ اتمي هستند. ايرلند ايرلند در جنگ هاي بزرگ در طول تاريخ اغلب بي طرف بوده و آرامش و سکون آن در طول زمان هاي طولاني حفظ شده است بنابراين امنيت در جنگ هسته اي احتمالي در آينده را خواهد داشت. زيبايي هاي طبيعي، آب و هواي مطبوع، گالري هاي هنري و ظرفيت هاي توريستي رفاهي و ... اين کشور را به مقصدي امن و رويايي براي شما تبديل مي کند. ايرلند استراليا استراليا از جمله ي کشورهايي است که داراي امنيت در جنگ هسته اي است، زيرا اين کشور سلاح ندارد و در مسافتي بسيار دور از ساير کشورها ، امنيت و آرامش خاص خود را شکل داده است. سواحل تفريحي ،خليج سيدني، باغ هاي زيبا، طبيعت متنوع و گسترده، کليساي جامع سنت ماري و ... از جمله جذابيت هاي اين کشور زيبا است.استراليا برزيل از ويژگي متمايز کشور زيباي برزيل جنگل هاي گسترده است که آب و هواي اين کشور را جزو پاک ترين و متبوع ترين اقليم هاي جهان قرار داده است.اکوسيستم اين کشور به دور از هرگونه آلودگي و خطري، جز امن ترين کشور ها در اين دوران پر مخاطره هسته اي است. لوئيس لوئيس، علي رغم اين که منطقه اي ناشناخته و نامي نا آشنا درميان مناطق توريستي دارد، ناحيه با جذابيت ها و ظرفيت هاي فراوان است. جذابيت هايي نظير سالن هاي موسيقي، تئاتر ها، باغ هاي پرندگان و غيره از اين نمونه ها هستند. نواحي سنگي اين منطقه براي عکاسان و هنرمندان سوژه جذابي است. درکل، اين مناطق به دليل فاصله زياد از کشور هاي اتمي، امنيت در جنگ اتمي را داراست و مي تواند مکان آرام و امني براي تعطيلات شما باشد.
مالت مالت جزيره اي آرام و زيبا در درياي مديترانه،اين ناحيه مهد سازه هاي باستاني است. فاصله اين جزيره باعث مي شود اين ناحيه هيچگاه هدف حمله اتمي قرار نخواهد گرفت.طبيعت اين جزيره دست نخورده و پاک بوده و براي تعطيلات بسيار مناسب است. سيستم حمل و نقل متفاوت، سواحل آرام و ديدني همگي ما را براي سفر به اين جزيره ترغيب مي کنند. پونتا آرنز، جنوب شيلي طبيعت بکر و زيبا، فاصله بسيار از مناطق مورد تهديد حمله هسته اي، آب و هواي پاک از جمله مزيت هاي اين شهر است و در کشور شيلي است. ايسلند جزاير ايسلند جزو مناطقي است که از ساير نواحي دنيا جدا گشته است. شما مي توانيد به دور از هر خطر و آلودگي درميان يخچال و آتشفشان هاي اين کشور زيبا گشت و گذار نماييد. افيجي شايد شما تا به حال اسم فيجي را هم نشنيده باشيد. فيجي يکي از دور افتاده ترين و امن ترين کشورها و در عين حال خوش آب و هوا ترين در دنياست. تقريبا هيچ کسي قصد حمله يا تهديد اين ناحيه را نداشته است.
سوئيس
اين کشور در قلب اروپا و درميان کشور هاي آلمان، فرانسه و ايتاليا واقع شده است. اين موقعيت جغرافيايي باعث شده است تا آب و هواي متنوع در اين سوئيس شکل بگيرد و براي گردشگري مساعد باشد. موقعيت اين کشور همچنين باعث شده است تا امنيت آن بسيار بالا بوده و براي گذران تعطيلات مناسب باشد. سوئيس نيوزيلند نيوزيلند نيز مانند ساير مواردي که ذکر شد از طبيعت متمايز و ويژه است. کوهستان هاي زيبا و، ظرفيت هاي فراوان نيوزيلند به عنوان يک کشور توسعه يافته، آن کشور را از هر جهت براي اقامت مناسب مي گرداند.نيوزيلند
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره