چاره‌ چی/ این روزها اغلب ما مشغله های زیادی داریم که احساس می کنیم ۲۴ ساعت در روز برای انجام کارهای روزمره مان کم است در حالی که با اندکی مدیریت در زمان بندی کارها می توانیم به همه کارهایمان برسیم. در ادامه به چند نکته می پردازیم که به صرفه جویی بیشتر شما در وقت کمک می کند.

– یادداشت کارها در تقویم
زمانی که در یک روز چند کار متفاوت دارید همه آن ها را در تقویم با لحاظ کردن ساعت هایشان بنویسید این کار را برای روزهای دیگرتان هم انجام دهید این کار باعث می شود در ترتیب انجام کارها دچار سردرگمی نشوید و حتی زمان اضافی هم بیاورید.

– محدود کردن زمان کارها
وقتی یک جلسه کاری دارید یا برنامه ملاقات با کسی دارید سعی کنید مدت زمان آن را از ۲ ساعت به یک ساعت کاهش دهید تا زمان بیشتری برای کارهای دیگرتان داشته باشید و استفاده مفید تری از زمانتان داشته باشید و کارهایی که وقت شما را می گیرد از آن جلسه حذف کنید.

– پایبندی به قول و قرارها
زمانی که شما کارها و قرارهایتان را سر موعد مقرر انجام دهید و همیشه خوش قول باشید وقتتان کمتر تلف می شود این کار کمک می کند تا دیگران هم از شما وقت شناسی را بیاموزند .

– انجام کارهای مهم هنگام صبح
صبح ها توانایی ذهنی شما بیشتر از هر زمان دیگری است و اگر مهم ترین کارهایی را که نیاز به فعالیت ذهنی بیشتری دارد مثل جلسات مهم را صبح ها انجام دهید نیاز به زمان کمتری برای انجام آنها پیدا می کنید در حالیکه برای انجام آنها در هنگام عصر زمان بیشتری از شما گرفته می شود.



همراهان عزیز، آخرین خبر را بر روی بسترهای زیر دنبال کنید:
آخرین خبر در تلگرام
https://t.me/akharinkhabar
آخرین خبر در ویسپی
http://wispi.me/channel/akharinkhabar
آخرین خبر در سروش
http://sapp.ir/akharinkhabar
آخرین خبر در گپ
https://gap.im/akharinkhabar