logo

صوت/ تلاوت «جزء یازدهم قرآن» در یازدهمین روز ماه مبارک رمضان با صدای «استاد معتز آقایی»

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
صوت/ تلاوت «جزء یازدهم قرآن» در یازدهمین روز ماه مبارک رمضان با صدای «استاد معتز آقایی»
آخرين خبر/ تحدير(تندخواني) روشي از تلاوت قرآن است که قاري در آن علي رغم رعايت کردن قواعد تجويد، از سرعت در خواندن نيز بهره مي‌برد، از اين رو در زمان يکسان نسبت به ترتيل و تحقيق تعداد آيات بيشتري تلاوت مي‌شود. به دليل سرعت بالا در تلاوت از اين روش براي مجالس ختم قرآن کريم نيز مي‌توان بهره برد. همزمان با فرارسيدن بهار قرآن و شميم عطر رمضان و نواي ربنا، با توجه به سفارش‌هاي بسيار پيرامون تلاوت قرآن کريم، شما مي‌توانيد جزء يازدهم قرآن کريم را با صداي استاد معتز آقايي از اينجا بشنويد.
رمضان بهار قـرآن عَنْ اَبى جَعْفَرٍ عليه السلام قالَ: «لِکُلِّ شَى ءٍ رَبيعٌ وَ رَبيعُ القُرْآنِ شَهْرُ رَمَضانَ». امام باقر عليه السلام فرمود: هـر چيـزى بـهارى دارد و بـهار قـرآن مـاه مـبارک رمـضـان اسـت.
همراهان عزيز، آخرين خبر را بر روي بسترهاي زير دنبال کنيد: آخرين خبر در سروش http://sapp.ir/akharinkhabar آخرين خبر در ايتا https://eitaa.com/joinchat/88211456C878f9966e5 آخرين خبر در آي گپ https://igap.net/akharinkhabar آخرين خبر در ويسپي http://wispi.me/channel/akharinkhabar آخرين خبر در بله https://bale.ai/invite/#/join/MTIwZmMyZT آخرين خبر در گپ https://gap.im/akharinkhabar